تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815337689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توجه به موضوع بهره وري در شهرداريها مورد غفلت قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توجه به موضوع بهره وري در شهرداريها مورد غفلت قرار گرفته است
مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس سمينار بهره وري در مشهد گفت: شهرداري ها با توجه به گستردگي خدمات از جمله نهادهايي هستند كه موضوع بهره وري در آنها اهميت پيدا مي كند.

سيد محمد علوي ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد افزود: شهرداريها نهادي هستند كه در زمينه هاي متنوع و گسترده اي چون خدمات شهري، فرهنگي، ترافيك، حمل و نقل، عمران و شهرسازي فعاليت مي كنند و به عنوان بزرگترين سازمان خدمات شهري توجه به موضوع بهره وري به منظور ارائه سطح كيفي و كمي خدمات آنها از اهميت ويژه اي برخوردار است.

وي از برگزاري سمينار بهره وري در شهرداريها خبر داد و اظهار داشت: آشنايي با مديريت بهبود بهره وري، تشريح اهداف كلان شهرداريها با نگرش سيستمي، دسته بندي شاخص هاي عملكرد، بهره وري و توسعه، تعيين و تعريف شاخصهاي بهره وري شهرداري ها و تحليل شاخصهاي بهره وري و ارائه راهكارها و برنامه هاي بهبود بهره وري در شهرداري ها از جمله مهمترين اهداف برگزاري سمينار دو روزه است.

وي در خصوص مباحث تخصصي سمينار بيان داشت: آشنايي با مفاهيم بهره وري، چرخه مديريت بهبود بهره وري، شهرداري با نگرش سيستمي شاخص هاي بهره وري در شهرداريها، عوامل مؤثر در بهره وري شهرداريها و روش هاي بهبود بهره وري از مباحث تخصصي مورد بحث در اين سمينار است.

تشكيل كارگاه هاي آموزشي، برگزاري ميزگردهاي تخصصي، برنامه هاي تفريحي و برپايي نمايشگاه جنبي از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده براي اين سمينار است.

سمينار مديريت بهبود بهره وري و شاخص هاي بهره وري در شهرداري ها همزمان با هفته بهره وري هشتم تا نهم خردادماه سال جاري در سالن آمفي تئاتر پارك علم و فناوري خراسان و در مشهد مقدس برگزار مي شود.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 532]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن