تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821209446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران در صورت لزوم به عراق سلاح مي فرستد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۵ب.ظ)
سردار کاظميني در پاسخ به موج؛ ايران در صورت لزوم به عراق سلاح مي فرستد موج- فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران با اشاره به نقش بازدارنده بسيج در امنيت کشور گفت: براي براندازي داعش، ايران هرگونه کمک لازم از جمله ارسال سلاح به عراق را انجام خواهد داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سردار محسن کاظميني، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در پاسخ به سوالي در مورد نقش تشکل هاي نهاد مردمي بسيج در ثبات داخلي کشور با توجه به اوضاع منطقه به خبرنگار خبرگزاري موج گفت: بايد به نکته بسيار مهمي در رابطه با امنيت و ثبات جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و آن قدرت بازدارندگي است. از اين رو نيروي عظيم بسيج يکي از مولفه هاي مهم اين بازدارندگي محسوب مي شود. نيرويي که در دنيا بي نظير است و به طور داوطلبانه در همه شرايط و از همه جهت آمادگي مقابله با دشمن و دفاع از آرمان هاي انقلاب و امام راحل را دارد.
وي افزود: بر اين اساس تشکل هاي مردمي بسيج، نهاد قدرتمند و بازدارنده اي براي جمهوري اسلامي ايران هستند که به اعتقاد ما دشمنان با توجه به شناختي که از اين بازدارندگي دارند، تا به حال دست به خطاي استراتژيک و راهبردي نزده اند و اميدوار هستيم اين اتفاق هرگز نيافتد.
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران در مورد وضعيت عراق با توجه به تشکيل مرکز مشترک اطلاعاتي-امنيتي با حضور روسيه، ايران و سوريه اذعان کرد: ناگفته پيداست تمام حوادث رخ داده در دو کشور عراق و سوريه، به دليل حضور تفکيري ها است. عاملي که زمينه ساز بروز تمامي مشکلاتي بعدي اين کشورها شد. از اين رو به اميد خدا ائتلاف چهارجانبه مذکور بتواند افراط گرايان را نابود کند تا ما به زودي شاهد عراق و سوريه اي مستقل، يکپارچه، امن با حاکميت داخلي ملتهايشان باشيم.
سردار کاظميني همچنين در مورد شيوه کمک هاي ايران به اين مرکز اطلاعاتي- امنيتي افزود: کمک هاي جمهوري اسلامي ايران به عراق از قبل شروع شده و در آينده نيز ادامه خواهد داشت. زيرا ما بر اين باوريم که بايد با گروه هاي تروريست در هر جاي جهان که براي نظام ها و کشورها ايجاد ناامني مي کنند، مبارزه کرد. بر اين اساس هر کاري از دست ما برآيد براي عراق انجام خواهيم داد.
فرمانده سپاه رسول الله تهران در انتها در پاسخ به اين سوال خبرنگار خبرگزاري موج که آيا کمک هاي ايران به عراق ارسال تسليحات را هم دربر خواهد گرفت يا خير؟، گفت: حمايت نظام جمهوري اسلامي ايران به ثبات سازي عراق و نابودي گروه هاي تکفيري در صورت لزوم، شامل ارسال سلاح و لجستيک نظامي نيز خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن