تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آل سعود در صورت قصور در انتقال پيکر جانبانختگان، مورد غضب ملت ايران قرار مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱ب.ظ)
ابوترابي: آل سعود در صورت قصور در انتقال پيکر جانبانختگان، مورد غضب ملت ايران قرار مي‌گيرد موج- نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اين که دولتمردان سعودي براي انتقال پيکرهاي جانباختگان فاجعه منا کمال همکاري را با مسوولان جمهوري اسلامي داشته باشند گفت: در غير اين صورت آل سعود مورد قهر امت اسلام و غضب ملت ايران قرار مي‌گيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام علي اکبر ابوترابي فرد امروز در گردهمايي اصناف و بازاريان تهران در اعتراض به جنايات آل سعود در مسجد سيد عزيز الله افزود: همکاري نکردن آل سعود در زمينه انتقال پيکر جانباختگان به ايران جنايت بزرگي است که مردم، مجلس و دولتمردان ايران اجازه ارتکاب آن را به اين رژيم نمي‌دهند.
وي با اشاره به اين که عربستان بايد زمينه معالجه مصدومان و بازگشت سريع مجروحان فاجعه منا به آغوش خانواده‌هاي خود را فراهم کند گفت: انجام شايسته مناسک حج و عبادت زائران خانه خدا مسووليت آل سعود و حکام فعلي عربستان است که بايد نسبت به آن اهتمام جدي داشته باشند.
ابوترابي فرد ابراز اميدواري کرد: زائران ايراني خانه خدا در نهايت امنيت و سلامت روزهاي باقي مانده را در کنار حرم امن الهي و خانه پيامبر خدا سپري کنند.
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي وقوع فاجعه منا و کشته شدن زائران بي گناه را ناشي از بي کفايتي و عدم لياقت خاندان آل سعود دانست و تصريح کرد: يکي از مسائل عمده و اصلي جهان اسلام اين است که سرزمين وحي در دست مزدوران استکبار جهاني قرار دارد.
وي با بيان اين که امروز خدمتگزاران بيگانه در صندلي مديريت خانه خدا تکيه زده و مشکلات فراواني براي امت اسلام به وجود آورده‌اند گفت: خانداني در سرزمين عربستان مديريت سياسي و اجرايي را در دست دارند که از کمترين پايگاه اجتماعي و مردمي در اين سرزمين محروم برخوردارند.
ابوترابي فرد افزود:حکام عربستان از سوي کاخ سياه (آمريکا)، موساد و ساير دستگاه‌هاي جاسوسي و اطلاعاتي غربي حمايت و پشتيباني گسترده مي‌شوند.
وي با تاکيد بر اين که آمريکا در منطقه از کشورهاي مزدور دفاع مي‌کند خاطرنشان کرد: اين حکومت‌ها از همه توان خود براي حراست از منافع نامشروع بيگانگان استفاده مي‌کند.
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي تنها زمان گفت و گو با قدرت‌هاي حاکم بر جهان را زبان قدرت ذکر کرد و اظهار کرد: تنها با زبان قدرت مي‌توان از منافع ملي کشور حمايت و در مقابل زياده خواهي هاي استکبار ايستادگي کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن