تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815554971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال تمام معاملات شرکت‌هاي تابعه وزارت نفت به سامانه کالا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۸ب.ظ)
با دستور وزير نفت انجام مي گيرد؛ انتقال تمام معاملات شرکت‌هاي تابعه وزارت نفت به سامانه کالا موج - با دستور وزير نفت، کليه شرکت‌هاي تابعه وزارت نفت موظف‌اند تا پايان بهمن امسال، تمام معاملات خود را از سامانه‌هاي موجود به سامانه جديد تأمين کالاي اين وزارتخانه منتقل کنند و معاملات خود را صرفا از طريق اين سامانه انجام دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا مقدم، معاون وزير نفت در امور پژوهش و فناوري و سرپرست معاونت مهندسي و ساخت داخل، با اعلام اين خبر گفت: بر اساس تصميم شوراي معاونين وزارت نفت و با تاکيد وزير نفت، ضروري است همه شرکت‌هاي تابعه نفت، گاز، پتروشيمي و پالايش ضمن هماهنگي با شرکت ملي نفت ايران (مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات) نسبت به انجام آموزش و استقرار سامانه تأمين الکترونيکي کالاي صنعت نفت اقدام کنند.
محمدرضا مقدم تصريح کرد: بر اساس اين تصميم، کليه شرکت‌هاي زيرمجموعه وزارت نفت و چهار شرکت اصلي موظف‌اند تا پايان بهمن امسال، تمام معاملات خود را از سامانه‌هاي موجود به سامانه جديد الکترونيکي تأمين کالاي اين وزارتخانه منتقل کنند و معاملات خود را صرفا از طريق اين سامانه انجام دهند.
به گفته وي، با تصميم شوراي معاونين وزارت نفت، مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات شرکت ملي نفت ايران موظف است برنامه زمان‌بندي آموزش و استقرار سامانه را ظرف دو هفته به همه شرکت‌هاي تابعه اعلام کند؛ همچنين معاونت امور مهندسي موظف است به نمايندگي از وزارت نفت با بهره‌گيري از اهرم‌هايي که به موجب قانون وظايف و اختيارات وزارت نفت در اختيار دارد، با تشويق و ايجاد هماهنگي بر همه شرکت‌هاي تابعه در اجراي دقيق اين فرايند به طور منظم نظارت کند و پيشرفت کار را هر سه ماه يک‌بار به شوراي معاونان ارائه دهد.
استقرار سامانه تأمين الکترونيکي کالا با هدف شفاف‌سازي معاملات، جلوگيري از موازي کاري‌ها، شناسايي و دسترسي بهتر به سازندگان داخلي تجهيزات و کالاهاي صنعت نفت و در مجموع، بهبود فرايند تأمين کالا در دستور کار وزارت نفت قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن