تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804087644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت ۸۰۰۰ قلم کالاي حياتي صنعت نفت در مناطق نفت‌خيز جنوب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۸ق.ظ)
ساخت ۸۰۰۰ قلم کالاي حياتي صنعت نفت در مناطق نفت‌خيز جنوب موج - با توجه به سياست‌هاي وزارت نفت مبني بر حمايت از ساخت داخل، تاکنون ۸۰۰۰ قلم کالاي حياتي در صنعت نفت در شرکت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب ساخت داخل شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، ناصر خردمند، مدير تدارکات و امور کالاي شرکت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب، با اشاره به بومي‌سازي کالاهاي صنعت نفت در اين شرکت تصريح کرد: تاکنون ۸۰۰۰ قلم کالاي حياتي در صنعت نفت مانند؛ ماشين فرايندي که نقش بسزايي در فرايند توليد صيانتي دارد در شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب به‌ وسيله سازندگان داخلي بومي‌سازي شده است.
به گفته وي، در حال حاضر همه قوانين و مقررات مربوط به ساخت کالا منطبق با قوانين تأمين کالا بوده که اين موضوع در بسياري موارد فرايند ساخت کالا را با مشکل روبرو مي‌کند.
مدير تدارکات و امور کالاي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب با اشاره به تسهيل و روان‌سازي قوانين، ادامه داد: خودکفايي کامل در توليد نيازمند همکاري و تلاش مستمر همه دست‌اندرکاران از جمله صنايع، دانشگاهيان و سرمايه‌گذاري بيشتر در اين خصوص است.
خردمند در خصوص داخلي‌سازي کالاهاي مورد نياز صنعت نفت با توجه به تنوع و پيچيدگي آن‌ها در شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب، تصريح کرد: زير ساخت‌هاي لازم، اعم از آموزش و هدايت سازندگان داخلي، شرکت‌هاي بازرسي کنترل کيفي، همچنين تهيه نمونه‌هاي اصلي قطعات و تجهيزات مذکور به گونه‌اي که امکان تدوين و استخراج دانش فني ساخت ميسر باشد، در اين مسير انجام شده است.
وي افزود: همه مراحل سفارش انجام ساخت قطعات مورد نياز صنعت نفت در شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب بر اساس قوانين و مقررات جاري صورت گرفته که با توجه به مبلغ قرارداد به سه دسته جزء، متوسط و عمده تقسيم مي‌شوند که بسته به شرايط موجود از طريق استعلام، مناقصه عمومي، محدود و يا انحصاري اين مهم صورت مي‌پذيرد.
مدير تدارکات و امور کالاي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب درباره برنامه حمايتي از سازندگان داخلي در دوران پساتحريم از سوي اين شرکت، يکي از روش‌هاي تأمين مطمئن کالا را فرايند بومي‌سازي تجهيزات و قطعات دانست و افزود: بر اين اساس سياست حمايت دولت از صنايع داخلي در دوران پساتحريم نيز به قوت خود باقي مي‌ماند و شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب نيز در اين خصوص از منابعي که در دوران پساتحريم اقدام به ورود دانش فني و تکنولوژي‌هاي روز کنند پشتيباني کرده و در راستاي ارتقاي کيفيت محصولات توليدي از سازندگان داخلي حمايت کامل مي‌کند.
وي ميزان ثبت سفارش کالا و خريد تجهيزات از تأمين‌کنندگان و سازندگان داخلي را از سوي شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب در سال گذشته ۲.۰۶۸ ميليارد ريال از طريق تدارکات داخلي کالا و بالغ بر ۳۵۷ ميليارد ريال از طريق ساخت داخلي اعلام کرد و افزود: در سال ۱۳۹۴ نيز با وجود کمبود نقدينگي، تاکنون از آمار خوب و قابل توجهي برخورداريم که پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سال از روند صعودي برخوردار باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن