تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798492670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشريح نحوه تضمين سرمايه‌گذاري در پروژه‌ها/وجود ۳ مدل سرمايه‌گذاري در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۱ق.ظ)
تشريح نحوه تضمين سرمايه‌گذاري در پروژه‌ها/وجود ۳ مدل سرمايه‌گذاري در کشور موج - پنل تخصصي شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور در همايش معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازي آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي نورزاد، مدير عامل، حسن احمدي نوري، معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها و خيرالله خادمي، معاون ساخت و توسعه راه‌هاي شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور، در پنل تخصصي اين شرکت در همايش معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازي حضور يافتند و پروژه‌هاي اين شرکت را براي سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي تشريح کردند.
در پنل تخصصي شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور برنامه‌ها و اولويت‌ها در پروژه‌هاي ريلي و آزادراهي بيان شد و پس از آن حاضران سوالاتي درباره نحوه سرمايه‌گذاري مطرح کردند.
حسن احمدي نوري گفت: شاخص اصلي دريافت درآمد و بازگشت سرمايه بحث درباره اخذ عوارض از خودروها در آزادراه‌هاي کشور است که تعيين نرخ اين عوارض بسته به نوع خودروها خواهد بود. علاوه بر اين سرمايه‌گذاران مي‌توانند با احداث مجتمع‌هاي خدمات رفاهي و تجاري از اين محل نيز کسب درآمد کنند. همچنين مي‌توانند با نصب تابلوهاي تبليغاتي در طول مسير بازگشت سرمايه داشته باشند.
وي ادامه داد: بسته‌هاي مختلفي وجود دارد که شرکت‌ها و سرمايه‌گذاران مي‌توانند به آن‌ها دسترسي داشته باشند و از اين طريق نيز هم حمايتي از آن‌ها شود و هم نوعي برگشت سرمايه صورت گيرد.
در ادامه اين پنل تخصصي نورزاد، معاون وزير راه و شهرسازي، درباره نحوه تضمين سرمايه‌گذاري در پروژه‌ها گفت: دولت جمهوري اسلامي ايران و بانک مرکزي تمامي پروژه‌هايي که درباره آن صحبت مي‌کنيم را تضمين کردند.
وي ادامه داد: ۳ مدل سرمايه‌گذاري در کشور وجود دارد که سرمايه‌گذاران مي‌توانند بر اساس اين مدل‌ها مطالعات خود را انجام دهند و اقتصادي بودن يا نبودن پروژه‌هاي معرفي شده را بررسي و پس از آن درباره سرمايه‌گذاري در اين پروژه تصميم‌گيري کنند.
مدير عامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور درباره نوع تضمين پروژه‌ها گفت: تضمين پروژه‌ها بر اساس ماده ۶۲ قانون سرمايه‌گذاري به وسيله دولت صورت گرفت.
در ادامه اين پنل تخصصي خادمي معاون ساخت و توسعه راه‌هاي کشور درباره تهديد عدم استقبال از آزادراه‌ها به دليل احداث بعضي از آن‌ها در کنار بزرگراه‌ها گفت: اکثر محورهايي که براي ساخت آزادراه‌ها تعريف مي‌شوند گنجايش بزرگراه مجاور آن‌ها به اتمام رسيده است و ترافيک عبوري از بزرگراه پاسخ‌گوي نياز ترافيک آن منطقه نيست علاوه بر اين ما مي‌توانيم ممنوعيت ترددي براي برخي از انواع خودرو را در بزرگراه‌ها در نظر بگيريم که اين مساله نيز خود تهديدات نام برده را به حداقل مي‌رساند و موجب استقبال متقاضيان از آزادراه‌ها مي‌شود.
خادمي اظهار کرد: زمان سفر براي مردم و متقاضيان بسيار اهميت دارد و آزادراه‌ها علاوه بر کوتاه کردن مسير در وقت صرفه‌جويي مي‌کند، بنابراين اگر آزادراهي احداث شود با وجود اخذ عوارض تمايلات و گرايش‌هاي خاص خود را دارد.
وي ادامه داد: سرمايه‌گذاران مي‌توانند با استفاده از ظرفيت موجود مطالعاتي صورت دهند. نحوه احداث و انجام مطالعات در پروژه‌ها به سرمايه‌گذاران سپرده شده است و حتي در صورت اقتصادي بودن اگر نياز باشد آن‌ها مي‌توانند با اضافه کردن باندي بزرگراه را به آزادراه تبديل کنند.
يکي از شرکت‌کنندگان در پنل ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل کشور درباره معافيت مالياتي سود سرمايه‌گذار در پروژه‌هاي حمل‌ونقلي سوالي پرسيد و گفت: در حال حاضر ۲۵ درصد از سود سرمايه‌گذاران داخلي صرف پرداخت ماليات مي‌شود، آيا فکري براي اين موضوع شده است؟ که احمدي نوري در پاسخ به اين سوال گفت: قوانين مالياتي هر کشوري متفاوت است و ما براي پروژه‌ها به تفکيک وارد مذاکره خواهيم شد به طوري که ابتدا بررسي مي‌کنيم که سرمايه‌گذار با چه قوانين و پروتکل‌هايي وارد مباحث سرمايه‌گذاري خواهد شد. در اين حال براي سرمايه‌گذاران داخلي قوانين داخلي در نظر گرفته مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن