تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821240511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو کمیسیون عمران مجلس:وزیر راه و شهرسازی عملکرد قابل قبولی داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عضو کمیسیون عمران مجلس:وزیر راه و شهرسازی عملکرد قابل قبولی داشته است
نماینده قمصر و نطنز و دبیر دوم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد وزیر راه و شهرسازی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که در خصوص تخصیص اعتبارات وجود داشت، خوب و قابل قبول بوده است.
آفتاب : محمد فیروزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، با اشاره به اعلام وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: سؤال کردن از وزرای دولت حق قانونی نمایندگان است و در خصوص عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز پیش از این برخی نمایندگان خانه ملت سؤالات متعددی در عرصه های مدیریتی، حمل و نقل هوایی، ریلی، دریایی و زمینی، نظام فنی و مهندسی، مسکن و غیره داشتند.

وی با بیان آنکه پاسخ های وزارت راه و شهرسازی تاکنون در دو مرحله در کمیسیون عمران مجلس بررسی شده، تصریح کرد: اما در نهایت برخی نمایندگان عضو کمیسیون از پاسخ ها قانع نشدند و برای اعلام وصول استیضاح مصرّ بودند.

فیروزی خاطرنشان کرد: مطابق روال کار در مجلس شورای اسلامی، نتیجه گزارش از کمیسیون عمران به هیأت رییسه رفت که هفته گذشته اعلام وصول شد.

وی که جزو امضاءکنندگان استیضاح نبوده است، افزود: عملکرد وزیر راه و شهرسازی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که در خصوص تخصیص اعتبارات وجود داشت، خوب و قابل قبول بوده است.

دبیر دوم کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به نظر می رسد با عنایت به شرایط موجود، مدیریت خوبی در عرصه راه و شهرسازی صورت گرفته باشد و این وزارتخانه در حد توان و بضاعت مالی عملکرد و تلاش خوبی داشته تا نیازها و حوائج مردم در حد امکان اجابت شود.

وی بیان داشت: هر چند ایراداتی به عملکرد وزیر راه در حوزه های حمل و نقل هوایی و دریایی وجود دارد که البته بخشی از آنها به مساله تحریم ها و بخشی دیگر به سوء مدیریت ها برمی گردد.

نماینده قمصر و نطنز در مجلس شورای اسلامی با خوب توصیف کردن عملکرد وزیر راه و شهرسازی، ادامه فعالیت آخوندی را به نفع جامعه و کشور توصیف و ابراز امیدواری کرد: در صورت تثبیت ادامه فعالیت نامبرده، با حمایت های هرچه بیشتر دولت و مجلس شاهد بهبود فعالیت در این بخش زیربنایی جامعه باشیم.



تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن