تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810084590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان تردد زوار در اربعين از مرزهاي استان قوي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۱۵ب.ظ)
سرپرست معاونت سياسي و امنيتي استانداري: امکان تردد زوار در اربعين از مرزهاي استان قوي است موج - سرپرست معاونت سياسي و امنيتي استانداري گفت: شواهد و قرائن از اين موضوع حکايت مي کند که امکان اينکه در اربعين حسيني(ع) از مرزهاي استان تردد زوار داشته باشيم، قوي است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه، امير شاه آبادي در جلسه ستاد ساماندهي زائرين اربعين حسيني(ره) که با حضور جمعي از مديران ذيربط در محل سالن جلسات معاونت سياسي و امنيتي استانداري برگزار شد، با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي اعزام زوار عتبات عاليات از استان کرمانشاه، گفت: به دنبال رايزني ها و پيگيري هاي لازم براي اعزام زارئرين عتبات عاليات از استان کرمانشاه به استان ديالي عراق هستيم اما تاکنون جواب قطعي و نهايي در اين زمينه به دست ما نرسيده است اما شواهد و قرائن از اين موضوع حکايت مي کند که امکان اينکه از مرزهاي استان تردد زوار داشته باشيم، قوي است.
شاه آبادي اظهار داشت: از سال گذشته تجربيات خوبي در قبال برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي پذيرايي از زائرين عتبات عاليات کسب کرده ايم و همچنين با توجه به اينکه مردم استان کرمانشاه در مهمانوازي از اين عزيزان شهره و معرف هستند، جاي خرسندي دارد.
وي بيان داشت:با توجه به فرصت کم باقي مانده تا اربعين حسيني(ع) و همچنين حادثه دلخراش منا با عنايت به اين موضوع که قطعاٌ اين حادثه منجر به استقبال بيشتر مردم براي عزيمت به عتبات عاليات مي شود از مسئولين و مديران ذيربط خواست نهايت اهتمام و جديت خود را دراين راستا بکار گيرند.
وي گفت: بايد نهايت توان و تلاش خود را براي فراهم ساختن زيرساخت هاي لازم براي پذيرايي از جمعيت عظيم زائرين بکار گيريم و با جديت از خطرات و مسائل احتمالي جلوگيري نمائيم.
شاه آبادي خاطرنشان ساخت: بحث تردد و انتقال زائرين از مرز استان کرمانشاه توسط دبير شوراي امنيت ملي در حال انجام است اما با توجه به قرائن موجود امکان اينکه تردد از استان صورت گيرد، بسيار قوي است و ظرف يک الي دو هفته آينده اين موضوع به صورت دقيق به استان اعلام خواهد شد.
وي بيان داشت: بايد به هر صورت آمادگي ها و اقدامات لازم از کرمانشاه تا اسلام آباد و سه راهي گيلانغرب و با توجه به مشخص شدن نظرات بعدي، برنامه ريزي هاي لازم تا مرزها صورت گيرد.
سرپرست معاونت سياسي و امنيتي استانداري تاکيد کرد: براي ساماندهي و پيشبرد کارها، 6 کميته تشکيل شده است و مسئولين ذيربط موظف هستند که هر هفته در جلسات ستاد و همچنين جلسات زيرمجموعه کميته ها حضور پيدا کنند.
همچنين در اين جلسه مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري نيز گفت: کميته هاي 6 گانه در ستاد ساماندهي زائرين اربعين حسيني(ع) متشکل از کميته مشارکت هاي مردمي، بهداشت و درمان، اسکان و تغذيه، امنيتي و انتظامي، زيرساخت، سوخت و حمل و نقل و فرهنگي و آموزشي مي باشد.
مجتبي قبادي گفت: ذيل هر کدام از اين کميته ها، وظايف و نقش هر کدام از دستگاه ها در انجام خدمت رساني به زائرين مشخص و تبيين شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن