تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820764464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین کاروان راهیان نور عازم غرب کشور شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نخستین کاروان راهیان نور عازم غرب کشور شدند
در آیینی با حضور فرماندار همدان، رییس قرارگاه راهیان نور، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران اجرایی نخستین کاروان راهیان نور به غرب کشور عزیمت کردند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل آموزش و پرورش همدان روز شنبه در این آیین گفت: امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 20 هزار نفر از همدان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور عزیمت می‌کنند.


عبدالرضا فولادوند افزود: یکی از مولفه‌هایی که باید دانش آموزان با حضور در مناطق عملیاتی از آن درس بگیرند ایثار و شهامت رزمندگان برای دفاع از میهن اسلامی است.


وی اضافه کرد: آنچه که موجب پیروزی رزمندگان در برابر دشمن بعثی با وجود نابرابر بودن تسلیحات و تجهیزات شد توجه به ارزش‌ها، تقوا و دینمداری رزمندگان بود.


وی بیان کرد: احیای ارزش‌های در جریان انقلاب اسلامی موجب شد نه تنها در جنگ تحمیلی توفیق یابیم بلکه دیگر دسیسه‌های دشمن بعد از پایان جنگ تاکنون نیز برملا شود.


مدیرکل آموزش و پرورش همدان اظهار کرد: ارزش‌های اسلامی توسط امام راحل احیا شد و این ارزش‌ها با گذر زمان به دیگر ملل جهان نیز تسری یافت.


وی اضافه کرد: دیگر ملت‌ها از جمله لبنان با الگو قرار دادن این ارزش‌ها در برابر رژیم جعلی صهیونیزم ایستادگی کرد و آن را شکست داد.


وی تصریح کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی دنبال خلع سلاح ایران است بنابراین نباید در مذاکرات روحیه انقلابی را از دست بدهیم.


فولادوند با ذکر دشمن درصدد تضعیف روحیه انقلابی ملت ایران است گفت: راه اندازی صدها شبکه ماهواره‌ای و فضای مجازی با هدف کمرنگ کردن ارزش‌ها است.


وی اضافه کرد: ارزش‌های حاکم بر دفاع مقدس باعث شد رزمندگان با تقوا و ایمان هشت سال زیر موشک‌های دشمن دوام آورده و دشمن بعثی و حامیان او را به زانو درآورند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد: فرهنگیان باید با الگو قرار دادن فرهنگها و ارزشهای جامعه اسلامی آنها را به نسل جدید جامعه آموزش دهند.


وی اضافه کرد: بازدید از مناطق عملیاتی و خواندن وصایا و دلنوشته شهدا فرصتی برای درک اخلاق رزمندگان و عملیاتی کردن سیره و منش آنان در زندگی اجتماعی است.


فولادوند تصریح کرد: اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور یک اردوی تفریحی نیست بلکه یک برنامه رزمی نمایشی برای ارتقای فرهنگ ایثار و انتقال ان به نسل سوم انقلاب است.


دختران دانش آموز مقطع متوسطه در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.


منبع: ایرنا


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

طرح راهیان نور واكسنی برای جوانان و آب حیاتی برای جامعه است
اجرای پرشور فعالیت‌های تربیتی در سال تحصیلی جدید
بازسازی واقعه غدیر بیش از 100 نفر عوامل اجرایی دارد





۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن