تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814730607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آهنگ ساز فيلم «محمد رسول الله (ص)»تسليت گفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۵۳ب.ظ)
نسبت به فاجعه منا؛ آهنگ ساز فيلم «محمد رسول الله (ص)»تسليت گفت موج-آهنگ ساز هندي فيلم سينمايي محمد رسول الله (ص) درباره حادثه ديدگان فاجعه منا گفت: اميدوارم روح همه جان باختگان حادثه منا در بهشت قرين آرامش باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، بعد از فاجعه منا مجيد مجيدي کارگردان فيلم سينمايي «محمدرسول الله» اولين کسي بود که نسبت به بي‌کفايتي آل سعود واکنش نشان داد. او در پرديس سينمايي کوروش و در ابتداي يکي از اکران‌هاي مردمي گفت: من متعجبم از آن‌ها که در برابر فيلم «محمد رسول الله»(ص) که حتي آن را نديده بودند بيانيه تحريم صادر کردند ولي هيچ واکنشي از طرف آن‌ها و مجامع بزرگ اسلامي و علماي آل‌سعود و دانشگاه الازهر درقبال اتفاقات اخير در منا و مکه و فجايع بزرگ از خود نشان ندادند و هيچ ابراز همدردي نکردند و همان گونه رفتار کردند که پيش از اين درقبال جنايت‌هايي داعش و کشتار مردم يمن رفتار کرده بودند.
کارگردان فيلم دوران کودکي پيامبر اسلام (ص) در پايان گفت: کساني که قرار است کليددار خانه امن خداوند باشند، امروز بمب‌هايي بر سر مردم بي‌گناه يمن مي‌ريزند و اين‌طور جنگ و خونريزي مي‌کنند.
حالا اي.آر. رحمان آهنگساز هندي فيلم سينمايي محمدرسول الله (ص) درباره حادثه ديدگان فاجعه منا گفت: اميدوارم روح همه جانباختگان حادثه منا در بهشت قرين آرامش باشد.
وي درباره بازخوردهاي فيلم محمد رسول الله (ص) در سراسر جهان افزود: من سه شنبه شب در حضور داوران جشنواره کودک همدان اين فيلم را ديدم و بازخوردهاي جالبي از اين فيلم گرفتم.
وي درباره نظرهاي مردم درخصوص اين فيلم افزود:عده اي مي‌گفتند که در لحظاتي از فيلم با همه وجود منقلب و دگرگون شديم.
رحمان درخصوص انگيزه ساختن اين فيلم سينمايي گفت: به عنوان يک موسيقيدان و از زماني که مسلمان شدم يکي از روياهايم ساختن موسيقي چنين فيلمي بود و همه توانايي را که خدا در وجود من قرار داده درجهت مثبت به کار گرفتم تا بتوانم اثري فاخر عرضه کنم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن