تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814901548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزار و 360 شرکت تعاونی تولید روستایی در کشور فعال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سمنان - ایرنا - مدیرکل دفتر نظام های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از فعالیت هزار و 360 تعاونی تولید روستایی در بخش کشاورزی در کشور خبر داد.
نادر علیزاده روز شنبه در نشست بررسی مشکلات تعاونی های روستایی استان سمنان، افزود: در کشور و درحوزه های تشکل های کشاورزی 30 شرکت سهامی زراعی و 61 اتحادیه شرکت های تعاونی تولید استانی و شهرستانی وجود دارد که بیش از سه میلیون هکتار اراضی کشاورزی در اختیار این تشکل ها قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: تشکل های فعال بخش کشاورزی به ویژه شرکت های تعاونی تولید، با هدف یکپارچه سازی و یکجا کِشتی به عنوان پایه گذار بستر مناسب اجرای سیاست های بخش کشاورزی فعالند.
علیزاده با توجه به کوچکی اراضی متعلق به هر بهره بردار در کشور و روند خردشدن اراضی کشاورزی در سال های اخیر، افزود: ایجاد تشکل های منسجم، یکپارچه سازی اراضی و کشت یکجا با مدیریت مناسب بهترین رهکاری تحقق امنیت غذایی باصرفه و اقتصادی کردن بخش کشاورزی است.
وی اهداف نظام بهره برداری را افزایش بهره وری عوامل و منابع تولید و درآمد بهره برداران، ساماندهی اراضی خرد و پراکنده، افزایش کارایی و اثربخشی نظام های بهره برداری موجود و توسعه کشاورزی صنعتی برای برخورداری حداکثری بهره برداران از ارزش افزوده محصولات کشاورزی و تکمیل این زنجیره عنوان کرد.
... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
هزار و 360 شرکت تعاونی تولید روستایی در کشور فعال است






شنبه ، ۱۱مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن