تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816406607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیراندازی در کالج آمریکایی؛ قاتل مسیحی ها که ۱۳ تفنگ داشت+تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تیراندازی در کالج آمریکایی؛ قاتل مسیحی ها که ۱۳ تفنگ داشت+تصویر
روز گذشته هارپر مرکر ،دانش آموزی ۲۶ ساله، در کلاس انگلیسی یک کالج علوام اجتماعی در آمریکا تیراندازی کرد و منجر به مرگ ۱۳ نفر شد و پس از آن خودش هم کشته شد هنوز معلوم نیست علت مرگش خودکشی و یا درگیری با پلیس بوده است.
آفتاب :

کلانتر جان هانلین دیروز اعلام کرد فرد مهاجمی که منجر به مرگ ۹ نفر در کالج «اورگون» شده بود عضو همان کلاسی بود که در آن حمله صورت گرفته بود. در یک کنفرانس خبری که چندی پیش صورت گرفت کلانتر هانلین نام و سن کشته شدگان را اعلام کرد سن این قربانی ها از دانش آموزی بود که ۱۸ سال سن داشت تا استادی که ۶۷ سال سن داشت. ۲ نفر از کشته شده ها از اداره آتش نشانی و اورژانش بوده اند


ریتا کاوین رئیس موقت مدرسه گفت هارپر مرکر قاتل ۲۶ ساله دیروز بود و در کلاس زبان انگلیسی آن ۹ نفر را به قتل رسانده است.


۱۳ سلاح گرم پیدا شد


به گزارش خبرآنلاین،سلینز نونز از اداره الکل، تنباکو، سلاح و مواد منفجره گفته است که محققان ۱۳ تفنگ در رابطه با هارتر مرکر پیدا کرده اند،این ۱۳ تفنگ ها شامل ۷ «کلت»، ۱ «شاتگان» و ۴ تفنگ دیگر است.در کنار این تفنگ ها در مدرسه جلیقه زد گلوله نیز پیدا شده است.


گفتنی است هر ۱۳ تفنگ به شکل قانونی توسط خانواده و خود هارپر مرکر در ۳ سال اخیر خریداری شده اند.


مقامات آمریکایی می گویند که مرکر به شکل مصلح و با جلیقه زد گلوله وارد کالج شده است.


سناتور آمریکایی که یکی از بسدگانش در میان کشته شده ها بود در رابطه با این اتفاق گفت: این شهر بسیار کوچک است و همه تحت تاثیر این اتفاق هستند.پدر یکی از مجروحین می گوید که قاتل فقط کسانی که مسیحی بودند را می کشته است.


آناستاسیا بویلان، یکی از مجروحین این اتفاق، به پدرش گفته است که تفنگ دار وارد کلاس شده است و گفته است که سال ها منتظر چنین روزی بوده است پس از آن مرد قاتل از دانش آموزان پرسیده که آیا مسیحی هستند یا نه پس از آن گفته: خوب است چون مسیحی هستید تا ۱ ثانیه دیگر خدا را خواهید دید.


تیری وارد کمر آناستاسیا بویلان ۱۸ ساله شده است و او با تظاهر به اینکه کشته شده جان خود را نجات داده است. این دختر همچنین می گوید : آن مرد به کسی یک جعبه داده است کسی که زنده مانده است و به او گفته که باید این جعبه را به کسی تحویل دهد.یک نفر  آن جعبه را دارد و من نمی دانم این جعبه چیست.


مقامات مجری قانون مجری قانون می گویند قاتل نوشته هایش را به یکی از بازمانده های این حادثه داده است تا آن را به پلیس بدهند البته آن ها اطمینان ندارند که نوشته ها در آن جعبه بوده است یا نه.


این نوشته ها نشان می دهد که هارپر مرکر از تیراندازی های قبلی در مدارس آمریکا الگو گرفته است و بیان کرده که از اینکه در تیراندازی های قبلی پلیس کشته نشده بسیار نا امید شده به همین علت تصمیم گرفته بود که پلیس را هم بکشد.


فرد مسلح


کلانتر هانلین می گوید چیزی درباره با اینکه فرد مهاجم دین بقیه را پرسیده باشد نشنیده است.


 او در این رابطه گفت: من نمی خواهم تیرانداز را معروف کنم، من نمی خواهم اسمش را معروف کنم و من نمی خواهم دلیل این عملش را مغروف کنم.


یکی از هم کلاسی ها دیگر هارپر مرتر درباره او گفت: او اندکی عجیب بود، مثلا او به همه چیز حساس بود.خانواده قاتل هم در رابطه با اتفاق افتاده گفتند: این یک روز ویرانگر بود، ویرانگر برای من و خانواده ام.


قاتل در سال ۲۰۰۸ به ارتش آمریکا خدمت می کرده اما به علت اینکه به استاندارد های مورد نظر نرسیده است از ارتش اخراج شده است.


یکی از همسایه ها او نیز قاتل به عنوان‌ یک « ترسو» توصیف کرده است او در این رابطه گفت:  رفتارش، نحوه حرکت کردنش همیشه به اطراف نگاه می کرد من از او احساس بدی می گیرم.


پست های یک وبلاگ


یکی دیگر از موارد تحقیقاتی پست های یک وبلاگ است که ایمیلش با هارپر مرکر مرتبط است.


نوشته های این سایت شامل بدرفتاریش با سیاه پوستان و خشمش از اینکه نمی تواند با کسی ارتباط برقرار کند است. ۲ نفر از مسئولین می گویند پس از این حادثه خانواده قاتل اعلام کرده اند که او مشکلات روانی داشته است.


محققان هنوز هیچ شواهدی از اینکه او جزو گروهی تروریستی باشند ندارند.


۲ مورد از پست هایی که با نامه کاربری «لیتیوم ـ لاو» و از ایمیلی مرتبط با قاتل گذاشته شده است در رابطه با ۲ تیر اندازی اخیر در آمریکا بوده است.


زخمی ها


سخنگوی بیمارستانی که زخمی های این حادثه به آنجا برده شدند گفت که ۱۰ نفر زخمی شده اند و به بیمارستان برده شده اند و ۱ نفر زخمی می شود. ۳ نفر از مجروحین که تیر وارد سرشان شده است به بیمارستانی دیگر منتقل شده اند.۴ نفر نیر مورد عمل جراحی قرار گرفتند از این ۴ نفر یک نفر در شرایط وخیم ۲ نفر در شرایط خوب و یک نفر نیز بیمارستان خارج شده است.


همه تقریبا در حالت وحشت بودند


تیراندازی در یک ساختمان شروع شده است و پس از مهاجم به یک ساختمان دیگر رفته است. این معلوم نیست که او توسط پلیس کشته شده و یا خودکشی کرده است.


دانش آموز یک کلاس دیگر در رابطه با ترسشان گفت:ابتدا در ها را قفل کردیم چراغ ها را خاموش کردنیم تقریبا در حالت وحشت بودیم. ما به ۹۱۱ زنگ زدیم به خانواده ها و کسانی که دوست داریم زنگ زدیم. ما نمی دانستیم چه اتفاقی داشت می افتاد حرف هایمان حذف های آخر بود یا نه.


منبع: سی ان ان / ۳ اکتبر ۲۰۱۵ 




تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن