تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821069741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قراردادهاي جديد نفتي باعث مصون نگه‌ داشتن مالکيت ايران بر منابع نفتي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۵۱ب.ظ)
قراردادهاي جديد نفتي باعث مصون نگه‌ داشتن مالکيت ايران بر منابع نفتي مي‌شود موج - معاون حقوقي رئيس‌جمهوري گفت: قراردادهاي جديد نفتي، ويژگي‌هايي دارد و علاوه بر حفظ منافع ملي و مصون نگه‌داشتن مالکيت ايران بر منابع نفتي، جذابيت‌هاي زيادي نيز براي سرمايه‌گذاران دارد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از شانا، الهام امين زاده، معاون حقوقي رئيس‌جمهوري، در نشست خبري گفت: قراردادهاي جديد نفتي، ويژگي‌هايي دارد و علاوه بر حفظ منافع ملي و مصون نگه‌داشتن مالکيت ايران بر منابع نفتي، جذابيت‌هاي زيادي نيز براي سرمايه‌گذاران دارد.
وي با بيان اين که اين قراردادها به طور مفصل در کنفرانسي در اواخر آبان در تهران معرفي مي‌شوند، افزود: در همايش ملي حقوق انرژي که ۲۰ و ۲۱ مهر امسال برگزار مي‌شود نيز به طور کلي به اصول حاکم بر اين قراردادها اشاره خواهد شد.
امين زاده تصريح کرد: با توجه به اين که در آينده قرار است شرکت‌هاي ايراني و خارجي، مشارکت بيشتري در طرح‌هاي صنعت نفت داشته باشند، لازم است ابهامات حقوقي و قانوني موجود در اين زمينه شفاف و تسهيل شود.
دومين همايش ملي حقوق انرژي در روزهاي ۲۰ و ۲۱ مهر به رياست الهام امين زاده، معاون حقوقي رئيس‌ جمهوري و با حضور جمعي از مديران، استادان و فعالان صنعت نفت، گاز و انرژي کشور با هدف بررسي مباني حقوقي و قراردادهاي صنعت نفت برگزار مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن