تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814671404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه حادثه منا در نمایشگاه عطر سیب تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
نمایشگاه حادثه منا در نمایشگاه عطر سیب تشکیل شد
نمایشگاه حادثه منا در نمایشگاه عطر سیب تشکیل شد معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: اولین نمایشگاه با محوریت کعبه و حوادث تلخ منا در سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب دایر شد.


به گزارش فرهنگ نیوز، حجت‌الاسلام امرودی در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه عطر سیب اظهار داشت: ما امسال ۳ نمایشگاه عمده با محوریت فعالیت‌های فرهنگی داریم.
 
وی توضیح داد: نمایشگاه اول، نمایشگاه عکس و تصویر است که امکانات آن در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.
 
امرودی افزود: نمایشگاه دیگر، حج عاشورایی است که با محور قرار دادن کعبه و حوادث تلخ منا تشکیل شده است.
 
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران اضافه کرد: اربعین حسینی متشکل از بسته‌های فرهنگی درباره عاشورا، عنوان نمایشگاه دیگر است.
 
وی تصریح کرد: ما بهترین تعزیه‌های سطح شهر تهران را دعوت کرده‌ایم که ۱۰ روز در این نمایشگاه اجرا داشته باشند. همچنین از گروه‌های تئاتر خیابانی نیز دعوت شده است.
 
امرودی با اشاره به حضور مبلغان مذهبی در نمایشگاه امسال عنوان کرد: نسیم بهشت و حضور مبلغان ارزشمند زمینه‌ای فراهم آورده تا فضای مشورتی برای همه هیئت‌های مذهبی ایجاد شود.
 
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران زیارت مجازی عتبات عالیات را از دیگر برنامه‌های ویژه نمایشگاه امسال خواند و اظهار کرد: مردم از طریق این امکانات می‌توانند اماکن مذهبی عراق و مشهد را زیارت کنند.
 
وی گفت: در نمایشگاه امسال همچنین بر حفظ وجه مردمی تاکید ویژه‌ای شده است. سازمان‌های مردم نهاد بسیاری دعوت شده‌اند، به ویژه حضور دانش آموزان در این نمایشگاه ویژه است.
 
امرودی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ایجاد غرفه نذر فرهنگی در قالب نذر اذان اشاره و خاطرنشان کرد: ما بر اساس طرحی زمینه‌ای را فراهم کردیم که در ۲ هزار و ۷۰۰ نقطه از تهران به شعاع میدانی ۱۰۰ متر اذان پخش کنیم. در نذر اذان مردم به ما مراجعه کرده و اعلام نذر می‌کنند که بر اساس مدت معین صدای اذان از پشت بام خانه‌یشان پخش شود.
 
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران توضیح داد: کارشناسان پس از ثبت نذرها، محل را بررسی کرده و اگر در نزدیکی آن پخش اذان وجود نداشته باشد، این موسسه فرهنگی با استقرار امکانات مورد نظر، این نذر را ادا می‌کند.
 
امرودی در خاتمه اذعان کرد: سال گذشته بیش از ۲۱ هزار هیئت، تکیه و... حمایت شدند و امسال پیش‌بینی ما این است که آمار ما به مراتب بیش از این عدد باشد.
 


منبع: مهر


94/7/11 - 13:48 - 2015-10-3 13:48:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن