تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814694826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نمايشگاه عطر سيب به مناسبت فرا رسيدن ماه‌هاي محرم و صفر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۰ق.ظ)
برگزاري نمايشگاه عطر سيب به مناسبت فرا رسيدن ماه‌هاي محرم و صفر موج - معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران از برگزاري نمايشگاه عطر سيب به مناسبت فرا رسيدن ماه‌هاي محرم و صفر خبر داد و گفت: نمايشگاه امسال از 12 تا 22 مهر در بوستان ولايت برپا مي‌شود و قرار است تا خدمات لازم براي برگزاري هر چه بهتر مراسم عزاداري ويژه ماه‌هاي محرم و صفر ارائه شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از ستاد خبري سيزدهمين نمايشگاه فرهنگي عطر سيب، حجت‌الاسلام‌والمسلمين ميثم امرودي، رئيس شوراي سياست‌گذاري «عطر سيب»، ضمن اعلام اين خبر با تأکيد بر ويژگي‌هاي سيزدهمين دوره نمايشگاه عطر سيب اظهار کرد: يکي از مهم‌ترين شاخصه‌هاي نمايشگاه امسال، توجه ويژه به موضوعات محتوايي است. به اين معني که در حوزه محتوا بيشتر به موضوعات فرهنگي و افزايش کيفيت خدمات ارائه شده پرداخته مي‌شود.
وي با بيان اين که کيفيت نمايشگاه عطر سيب در دوره‌هاي مختلف ارتقا يافته است، افزود: در ابتداي برپايي اين نمايشگاه، اقدامات ما بيشتر خدماتي بود و وسايل مورد نياز در اختيار هيات ها قرار مي‌گرفت. به تدريج، اما؛ تلاش کرديم تا علاوه بر ارائه اين نوع خدمات به محتواي فرهنگي نمايشگاه بيش از پيش توجه کنيم.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران تصريح کرد: بر اساس همين نگاه، فضاي حاکم بر اين دوره از نمايشگاه عطر سيب بيشتر فرهنگي است و پيش‌بيني کرديم تا به موضوع اشعار مورد نياز هيات ها، تعزيه‌ها و محتواي فرهنگي هيات هاي عزاداري با حضور کارشناسان مذهبي به شکل ويژه‌اي پرداخته شود.
وي هدف از برپايي اين نمايشگاه را تقويت و تعميق باورهاي ديني و آييني شهروندان، حمايت و ارائه خدمت به دوستداران و تشنگان زلال معرفت اهل‌بيت (ع) در تجهيز هيات ها، مساجد، کانون‌هاي مذهبي، هيات هاي دانشجويي و دانش‌آموزي و حسينيه‌هاي شهر تهران و تأمين نيازهاي آنان براي برپايي هر چه شايسته‌تر برنامه‌ها و مراسم سوگواري سالار شهيدان در ايام محرم عنوان کرد.
امرودي با اشاره به تحول محتوايي سيزدهمين نمايشگاه عطر سيب گفت: معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران از دوازدهمين سال برگزاري تلاش‌هاي خود را در راستاي تقويت محتواي بخش فرهنگي نمايشگاه، تبيين معارف و نهضت عاشورا و ترويج رسوم و فرهنگ صحيح عزاداري حضرت امام حسين (ع) متمرکز کرده است.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران ادامه داد: علاوه بر اين، اطلاعات تمامي تکايا و هيات ها در شهر تهران جمع‌آوري مي‌شود و در اختيار شهرونداني که به نمايشگاه مراجعه مي‌کنند، قرار مي‌گيرد.
وي همچنين به برنامه نذر فرهنگي به عنوان يکي از نقاط عطف اين دوره از نمايشگاه عطر سيب اشاره کرد و گفت: در قالب برنامه نذر فرهنگي، خانه‌هايي که پشت‌بام دارند و صاحبان آن‌ها علاقه‌مند هستند اذان در 3 نوبت از پشت‌بام خانه‌هايشان پخش شود، تقاضايشان را ثبت مي‌کنند و بعد از بررسي کارشناسان و در صورت امکان نصب سيستم‌هاي صوتي خودکار، اين ادوات در پشت‌بام خانه‌شان نصب مي‌شود.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در ادامه با بيان اين که اختتاميه نمايشگاه عطر سيب همزمان با آغاز ماه عزاداري اباعبدالله الحسين (ع) در شهر تهران است، خاطرنشان کرد: پيش‌بيني کرديم تا همزمان با آغاز ماه‌هاي محرم و صفر، تمامي 72 پرچم بزرگ تهران مشکي شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن