تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814566464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طي دو سال اخير ۵۴ درصد از سرقت‌هاي لرستان کاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۰ق.ظ)
فرمانده نيروي انتظامي لرستان: طي دو سال اخير ۵۴ درصد از سرقت‌هاي لرستان کاهش يافت موج - خرم‌آباد - فرمانده انتظامي لرستان لرستان گفت: ميزان کاهش سرقت در استان طي شش ماه اول سال‌جاري ۱۶ درصد بوده است در مجموع طي دو سال اخير ۵۴ درصد از سرقت‌هاي لرستان کاهش يافت.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، محمد قنبري، فرمانده نيروي انتظامي لرستان، امروز، يازدهم مهر، در مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي استان که به‌مناسبت هفته نيروي انتظامي برگزار شد، با تبريک هفته نيروي انتظامي، گفت: هفته نيروي انتظامي فرصتي مناسب براي معرفي خدمات نيروي پليس است.
وي به حادثه منا و بي‌کفايتي آل‌سعود در تامين امنيت حجاج اشاره کرد و افزود: امنيت جمهوري اسلامي ايران وقتي بر همگان آشکار مي‌شود که ثبات موجود در ايران با ساير کشورهاي منطقه مقايسه شود؛ چراکه امروز ضعف برخي کشورها در تأمين امنيت موجب جان‌باختن جمع عظيمي از مسلمانان و غم و اندوه امت اسلام شده است.
قنبري در ادامه با تبريک به‌ مناسبت عيد سعيد غدير خم، اين واقعه تاريخي را نقطه عطفي در رسالت نبي مکرم اسلام (ص) عنوان کرد و گفت: در اين واقعه مسأله ولايت و جانشيني پيامبر (ص) بر همگان آشکار شد و اين ولايتي بود که از سوي رسول خدا (ص) به امام علي (ع) تفويض شد تا امت اسلام در سايه ايشان راه کمال و سعادت را بپيمايد.
وي افزود: بي‌شک مسئوليت خطير تأمين آرامش براي مردم ايران اسلامي موهبت عظيمي از جانب خداوند منان است که به خانواده بزرگ و پرتلاش نيروي انتظامي عنايت شده و اين مهم جز با تلاش مجاهدانه و پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري محقق نمي‌شود.
فرمانده نيروي انتظامي لرستان بيان کرد: بدون شک نظم و امنيت امروز ايران اسلامي مرهون توجهات خاص ولي‌عصر (عج) و رهبري خردمندانه مقام معظم رهبري است که برخي کشورها از آن محروم‌اند.
قنبري در ادامه بر ضرورت وجود همدلي و همزباني بين دولت و ملت تاکيد کرد و بيان داشت: دولت و ملت مي‌توانند با تبعيت از مقام معظم رهبري توطئه دشمنان را خنثي کرده و باعث رشد و بالندگي کشور شوند.
وي به مهار رشد سرقت در لرستان طي سال ۹۳ اشاره کرد و افزود: ضمن مهار رشد سرقت موفق شديم در سال ۹۳ حدود ۳۸ درصد از سرقت هاي استان را کاهش دهيم.
فرمانده انتظامي لرستان ميزان کاهش سرقت در استان طي شش ماه اول سال‌جاري را ۱۶ درصد برشمرد و اضافه کرد: در مجموع طي دو سال اخير ۵۴ درصد از سرقت‌هاي لرستان کاهش يافت.
فرمانده انتظامي لرستان با بيان اين‌که امسال هفت تن مواد مخدر از سوداگران مرگ در لرستان کشف و ضبط‌ شده است، اظهار کرد: در اين راستا صدها خودروي حمل مواد مخدر توقيف و متهمان اين جرايم به مراجع قانوني تحويل شدند.
قنبري به اجراي طرح پايش تصويري در محورهاي مواصلاتي استان با استفاده از 63 دوربين اشاره و عنوان کرد: اجراي 500 طرح ارتقاي امنيت در محلات مختلف استان، بازسازي و بهسازي ناوگان خودرويي نيروي انتظامي، جذب بيش از 700 نيروي پليس افتخاري و سازش 50 درصدي پرونده‌هاي اختلافات خانوادگي با مداخله مشاوره‌اي از ديگر دستاوردهاي مهم نيروي انتظامي استان در سال 94 بوده است.
در ادامه اين مراسم تکاوران رزمي و موتورسوار نيروي انتظامي و سپاه با اجراي حرکات نمايشي و تاکتيکي هنرنمايي کردند و يگان‌هاي نظامي و انتظامي مستقر در محل از مقابل جايگاه رژه رفتند و استقبال و صلابت خود را به رخ مستکبران و زورگويان کشاندند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن