تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806823901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های وزارت آموزش و پرورش برای تحکیم خانواده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برنامه های وزارت آموزش و پرورش برای تحکیم خانواده خبرگزاری پانا: وزیرآموزش وپرورش برنامه های نظام تعلیم وتربیت برای تحکیم خانواده را درجلسه کارگروه راهکارهای کنترل و کاهش طلاق و افزایش ازدواج ارائه کرد .
۱۳۹۴ شنبه ۱۱ مهر ساعت 10:12

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، علی اصغر فانی گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های در دست اقدام این وزارتخانه در زمینه تحکیم خانواده و فرهنگ‌سازی خانواده پایدار در چهار بخش «معاونت پرورشی و فرهنگی»، «سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی»، «انجمن اولیاء مربیان» و «معاونت تربیت بدنی و سلامت» ارائه کرد و گفت: گزارش برنامه‌های انجام شده و در دست انجام وزارت آموزش و پرورش در حوزه خانواده پایدار با تاکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تهیه شده و ما برای اجرای این سند مهم، دو مسیر را دنبال می کنیم؛ که یک مسیر تدوین نقشه راه و تقسیم کار است و در مسیر دوم هم همزمان به منظور جلوگیری از اتلاف فرصت ها سند را به بخش های مختلف وزارتخانه ابلاغ کرده‌ایم.

وی افزود: راهکار 4-6 سند تحول بنیادین به بحث خانواده اشاره مستقیم دارد و وزارت آموزش و پرورش به منظوراجرای این راهکار در 4 بخش  برنامه ریزی کرده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: بخش اول این برنامه به تالیف کتب درسی و مجلات آموزشی مانند (رشد) اختصاص دارد که مباحثی مانند خانواده و تحکیم این نهاد و مضرات طلاق به صورت غیر مستقیم در این مجموعه ها گنجانیده شده است.

عضوکابینه تدبیروامیدخاطرنشان کرد: در بخش دوم که معاونت پرورشی و فرهنگی مسئول آن است، به حدود شش و نیم میلیون دانش‌آموز که در معرض خطر تهدید طلاق هستند؛ مشاوره ارائه می‌دهیم و هم ‌چنین در این بخش در اردوها و فعالیت‌های غیردرسی، نیز آموزش‌هایی در مورد موضوع خانواده ارائه می‌شود.

فانی افزود: در بخش سوم  که مربوط به انجمن اولیاء و مربیان است به صورت مستقیم وارد بحث خانواده می‌شویم و برگزاری حداقل 4 جلسه مشاوره و آموزش تحکیم بنیان خانواده در سال برای اولیاء دانش‌آموزان توسط انجمن اولیاء و مربیان برگزار می‌شود که حدود 26 میلیون نفر مخاطب دارد، از اهم فعالیت های این بخش است.

وی ادامه داد: در بخش چهارم و در معاونت تربیت بدنی و سلامت، دفتر مقابله با آسیب‌های اجتماعی راه اندازی شده و از مهم ترین مباحثی که در این دفتر به صورت جدی مورد پیگیری قرار می‌گیرد، بررسی اثرات سوء فروپاشی خانواده در گسترش آسیب‌های اجتماعی مانند اعتیاد، کودکان خیابانی و ... است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش به علت عمق و گستردگی تماسی که با خانواده ها دارد، می تواند به خوبی در زمینه تحکیم خانواده تکالیف خود را انجام دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن