تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814880568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد نماينده دانشگاه امپريال کالج لندن از پژوهشگاه صنعت نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۲ب.ظ)
بازديد نماينده دانشگاه امپريال کالج لندن از پژوهشگاه صنعت نفت موج- نماينده دانشگاه امپريال کالج لندن در بازديد از پژوهشگاه صنعت نفت، امکانات آزمايشگاهي پژوهشگاه را شگفت‌انگيز و در سطح بين‌المللي توصيف کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سوکت دوروجان يکي از شرکت‌کنندگان دومين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي فناورانه صنعت نفت و گاز در جريان برگزاري اين همايش در 8 مهر امسال، ظرفيت‌هاي وسيع آزمايشگاهي پژوهشگاه صنعت نفت را مورد اشاره قرار داد و گفت: پژوهشگاه مي‌تواند نقش مهمي در پيشبرد برنامه‌هاي وزارت نفت ايران و در نتيجه رشد صنعت نفت کشور ايفا کند.
وي افزود: من در بازديد از تعدادي از آزمايشگاه‌هاي اين مرکز امکانات بسيار وسيعي ديدم که در مقايسه با ديگر مؤسساتي که تا به حال با آن‌ها کار کرده‌ايم در جايگاه بالايي قرار دارد.
وي تصريح کرد: امکانات و فضاهاي ايجاد شده براي انجام مطالعات و تحقيقات نفتي در پژوهشگاه صنعت نفت قابل مقايسه با مؤسسات مشابه در بسياري از کشورهاي پيشرفته است که اين امر باعث خواهد شد تا اين مرکز بتواند کمک شاياني به ايجاد ارتباط و همکاري با مؤسسات تحقيقاتي ديگر در ايران و جهان کند.
بر اساس اعلام پژوهشگاه صنعت نفت، امپريال کالج لندن يکي از شناخته شده ترين مؤسسات در زمينه تحقيقات نفت و گاز و همچنين طرح‌هاي حفاظت از محيط زيست و متشکل از يک گروه تحقيقاتي بزرگ است که در تمامي زمينه‌ها مربوط به سوخت‌هاي فسيلي، انرژي و محيط زيست فعاليت دارد. اين موسسه تحقيقاتي انگليسي، بخشي از کنسرسيوم هلندي دلفت است.
در اين دوره از همايش بين‌المللي فرصت‌هاي فناورانه نفت و گاز ايران که با موضوع ازدياد برداشت و تجهيزات مرتبط برگزار شد، دانشگاه Delft نيز به عنوان شريک تحقيقاتي پژوهشگاه صنعت نفت مشارکت کرده است.
دومين نمايشگاه بين‌المللي فرصت‌هاي فناورانه با موضوع اصلي فناوري‌هاي ازدياد برداشت و تجهيزات مورد نياز براي توليد بيشتر از ميدان‌هاي نفتي برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن