تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813028466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفکیک جشنواره کودک از نوجوان ضرری ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رضا فیاضی در گفت و گو با پانا: تفکیک جشنواره کودک از نوجوان ضرری ندارد خبرگزاری پانا: بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون اظهار کرد: برگزاری جشنواره به فرهنگ و فعالیت شهر کمک می کند.
۱۳۹۴ جمعه ۱۰ مهر ساعت 09:55

خبرگزاری پانا+

رضا فیاضی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا گفت : فکر خوبی است که المپیاد فیلم سازی داشته باشیم تا بچه ها تحت نظارت آدم های بزرگ فعالیت کنند.
وی افزود: این مساله باید ادامه پیدا کند نه اینکه تا یک سال همه چیز خوب و خوش رنگ باشد و بعد از آن، به کیفیت و نحوه برگزاری اهمیت داده نشود و باید تداوم و ممارست داشته باشد.
وی بیان کرد: نکته مهم این است که باید بچه ها آموزش بینند چون به طور مثال، هرکسی نمی تواند بدون مهارت ادامه دهد یعنی راه آغاز شده، باید آموخته شود و امیدواریم که اتفاق بیفتد و این موضوع، حق بچه هاست.
فیاضی در رابطه با آثار جشنواره فیلم نوجوان گفت: بهتر است این آثار در فکر و فهم نوجوان بگنجد و برای رده سنی آنها ساخته شده و تماشاگرها را جذب کند.
وی در رابطه با تفکیک جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار افزود: ازآنجایی که تفکیک قبلا در تئاتر و ادبیات هم اتفاق افتاده، در این مورد هم ناممکن نیست و ضرر ندارد.
وی ادامه داد: این مورد در صورتی است که دستمان باز و همه چیز خوب باشد و بتوانیم برای همه آنها، کارهای خوبی ارائه دهیم.
بازیگر پیشکسوت اظهار کرد: نکته جالب توجه، این است که اگر همه جشنواره ها را پشت سر هم داشته باشیم، خوب نیست و می تواند با فاصله انجام شود و در تمام طول سال برنامه هایی داشته باشیم تا کیفیت کار بالا باشد.
فیاضی در ادامه گفت: همدان محل خوب و امنی برای جشنواره ها است و هر شهری که روی آن تمرکز شود، می تواند برای برگزاری جشنواره خوب باشد و به فعالیت و شعور شهر کمک کند.
وی در پایان افزود: اگر این جشنواره در سایر شهرها هم برگزار شود، می تواند به شهر کمک کرده و بازتاب های خوبی دریافت کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن