تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820616021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويکرد اصلي پليس ارتباط و تعامل با مردم و بدنه جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۴ (۱:۲۸ق.ظ)
رويکرد اصلي پليس ارتباط و تعامل با مردم و بدنه جامعه است موج - فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان گفت: در طول هفته ناجا با شعار اقتدار پليس، همدلي و هم‌زباني، امنيت و آرامش آغاز مي‌شود بيش از 20 برنامه محوري را در بخش‌هاي مختلف به اجرا خواهيم گذاشت که رويکرد اصلي ما ارتباط و تعامل بيشتر با مردم و بدنه جامعه است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين رحيمي، فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان، گفت: در طول هفته ناجا که از روز جمعه 10 مهر با شعار اقتدار پليس، همدلي و هم‌زباني، امنيت و آرامش آغاز مي‌شود بيش از 20 برنامه محوري را در بخش‌هاي مختلف به اجرا خواهيم گذاشت که رويکرد اصلي ما ارتباط و تعامل بيشتر با مردم و بدنه جامعه است.
وي افزود: مهم‌ترين برنامه‌هاي ما نشست در بخش امنيت و هم انديشي در اين حوزه با علما، روحانيون، متنفذين و ريش‌سفيدان است، همچنين نشست‌هايي را با دانش آموزان و نمازگزاران مساجد مختلف با حضور همکاران ما در اين مکان‌ها خواهيم داشت.
سردار رحيمي در ادامه به ارائه برنامه‌هاي ديگر در طول هفته ناجا با هماهنگي صداوسيما و اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها از ظرفيت خود در راستاي ارائه اقدامات و رويکرد جامعه محوري پليس استفاده کنند.
سردار رحيمي به برگزاري صبحگاه مشترک با حضور مسوولان استاني اشاره و تصريح کرد: توجه به خانواده‌هاي شهدا، همکاران شهيد و خانواده‌هاي آنان، بازنشستگان و تجليل از فرزندان کارکنان که رتبه‌هاي برتر علمي و دانشگاهي را کسب کردند، افتتاح بزرگ‌ترين و پيشرفته‌ترين سالن تيراندازي جنگي و بادي با استانداردهاي بين‌المللي، آغاز احداث سالن بزرگ مانيتورينگ و مجهز در فرماندهي انتظامي استان، برگزاري آزمون استخدامي پليس براي 1800 داوطلب شيعه و سني و خدمات‌رساني درماني به مردم از مهم‌ترين و اثربخش‌ترين برنامه‌هاي ديگر پليس در هفته ناجا خواهد بود.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان عنوان کرد: آن چيزي که ما در فرصت مغتنم هفته ناجا به مرحله اجرا در خواهيم آورد بيشتر کردن ارتباط با بدنه جامعه و آحاد مردم و ارائه خدمات مضاعف به مردم در بخش‌هاي انتظامي خواهد بود و با ارائه برنامه‌هايي از زحمات و تلاش‌ها و اقداماتي که باعث اين امنيت پايدار و با ثبات در سطح استان به مردم مي‌شود قدرداني خواهيم کرد.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در پايان به نقش گسترده مردم در همکاري با پليس اشاره و خاطرنشان کرد: از مردم عزيز اين استان که از طريق سامانه 110 با ما همکاري دارند، کمال تشکر را داريم که اين نشان مي‌دهد مردم تلاش پليس را مي‌بينند و قدردان اين زحمات هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن