تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814224496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تازه ترین پست فیس بوک زندانی بند ۱۱ تا اعتراض به دست دادن اتفاقی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از تازه ترین پست فیس بوک زندانی بند ۱۱ تا اعتراض به "دست دادن اتفاقی"


اعتراض به "دست دادن اتفاقی"/ سایت حامی علیه روزنامه حامی/ فیس بوک بند ۱۱/ آب گل آلود والیبالی ها/ بزرگ ترین منکَر روی زمین و شلیک به رییس بیمارستان مهترین های در حاشیه های چهارشنبه ۸ مهر ۹۴ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخشهای خبر 20  چهارشنبه 8 مهر 94 است.   اعتراض به "دست دادن اتفاقی"
برخی از نمایندگان مجلس امروز به دست دادن ظریف با اوباما در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل اعتراض کردند .شماری از نمایندگان دیگر هم با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، از این انتقاد حمایت کردند . منابع وزارت امور خارجه می گویند: دیدار و دست دادن ظریف و اوباما اتفاقی بوده است . منابع خبری اعلام کرده اند: علاوه بر جان کری و دستیارانش ، چند عکاس هم هنگام دست دادن با ظریف ، همراه اوباما بوده اند .
    سایت حامی علیه روزنامه حامی
یک سایت که حامی هاشمی رفسنجانی خوانده می شود از یک روزنامه حامی هاشمی به شدت انتقاد کرد . انتخاب نوشت: آرمان فقط بلد است مصاحبه های دیگر سایت ها و نشریات را به اسم خودش جا بزند ، آن هم درحالی که 5 هزار تیراژ دارد و نصف این تیراژ هم فروش نمی رود .
    ساماندهی شده
کاربران شبکه های اجتماعی از بی کفایتی سعودی ها در فاجعه ی منا ، همچنان انتقادات گسترده ای دارند . سعودی ها هم سعی دارند در فضای مجازی به اصطلاح "فرار به جلو" داشته باشند . اونها یک شبه ، هشتگ های فراوانی مثل "عربستان سعودی متشکریم" رو در فضای مجازی سازماندهی کردند .جالب است که این هشتگ ها غالبا فارسی هستند و نشاندهنده ساماندهی بودن آنها .  کارشناسان می گویند : فعالان شبکه های اجتماعی باید هشتگ هایی در فضای مجازی ایجاد کنند تا مظلومیت قربانیان حادثه منا  بیشتر به گوش جهانیان برسد .
    فیس بوک بند 11
مهدی هاشمی رفسنجانی در جیدترین پست فیس بوکش از زندان درباره ی وضع زندگی و هم بندی هایش نوشته : در سالن 11 به جز هم بندی ها با انواع جانورها و حشرات موذی در ارتباط هستیم . وکیل مهدی هاشمی هم  پس از انتشار مطلب وی گفته : نظافت در بند موکلم رعایت نمی شود . مدیر کل زندانهای استان تهران اعلام کرده : در حال بررسی پیام فیس بوکی مهدی هاشمی هستیم .
    آب گل آلود والیبالی ها
باخت های پی درپی تیم ملی والیبال در جام‌جهانی  2015 انتقادات زیادی رو به همراه داشته است . داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال می گوید : باید کارگروهی عملکرد تیم‌های ملی در مسابقات اخیر را  بررسی کند . برخی معتقدند : نتایج ضعیف والیبالیست ها در جام جهانی ، باعث شده ، برخی‌ ها از آب گل آلود ماهی بگیرند و از هر جهت والیبالیستها را بکوبند.
    طمع 2 میلیارد دلاری غرب
مصرف بالای لوازم آرایشی در ایران غربی ها را به طمع انداخته . تولید کنندگان داخلی این حوزه می گویند :  مسئولان باید مراقب تولید داخلی باشند.
 
بزرگ ترین منکَر روی زمین
قرائتی به فرموده امام حسین(ع) که "یزید منکر است" اشاره کرده و گفته : الآن هم بزرگ‌ترین منکَر روی کره زمین ، حکومت آل سعود است . استاد تفسیر قرآن با انتقاد از عملکرد حکومت عربستان گفته : در حادثه منا اگرماموران سعودی به دستورات روسایشان خیابان‌ها را نمی‌بستند ، این فاجعه روی نمی داد .


شلیک به رییس بیمارستان
حال رییس بیمارستان شهید زاده ی بهبهان خوب است . عصر دیروز دو موتورسوار نقاب دار ، با اسلحه شکاری به وی شلیک کردند . هنوز انگیزه ی مهاجمان مشخص نشده است . قائم مقام وزیر بهداشت گفته : موضوع را قانونی پیگیری خواهیم کرد .    
دانلود  

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن