تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799063310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت الكترونيكي كرايه مشكل پول خرد را حل مي‌كند؟


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پرداخت الكترونيكي كرايه مشكل پول خرد را حل مي‌كند؟
سرانجام پس از آنكه مديريت شهري نتوانست به دليل مشكلات ساختاري و عرفي روي تاكسي‌ها در سال‌هاي گذشته تاكسيمتر نصب كند، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران از عمليات اجرايي نصب دستگاه‌هاي كارتخوان به منظور اجرايي كردن طرح پرداخت الكترونيك كرايه روي 100 دستگاه تاكسي در تهران از هفته آينده خبر داد و گفت: در فاز نخست اين طرح 15 هزار دستگاه تاكسي تا پايان سال جاري به كارتخوان مجهز مي‌شوند.
نویسنده : بيژن يانچشمه 


سرانجام پس از آنكه مديريت شهري نتوانست به دليل مشكلات ساختاري و عرفي روي تاكسي‌ها در سال‌هاي گذشته تاكسيمتر نصب كند، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران از عمليات اجرايي نصب دستگاه‌هاي كارتخوان به منظور اجرايي كردن طرح پرداخت الكترونيك كرايه روي 100 دستگاه تاكسي در تهران از هفته آينده خبر داد و گفت: در فاز نخست اين طرح 15 هزار دستگاه تاكسي تا پايان سال جاري به كارتخوان مجهز مي‌شوند.
همواره افزايش كرايه‌ها و نبود پول خرد مسائل و مشكلاتي را براي رانندگاه تاكسي و مسافران به‌وجود آورده است كه اين موضوع يكي از چالش‌هاي ساماندهي اين شبكه حمل ونقل عمومي به شمار مي‌آيد. در حقيقت با توسعه شبكه حمل‌ونقل عمومي ضروري است بحث يكپارچه‌سازي ارائه خدمات همچون استفاده از كارت بليت و كارتخوان نيز در اين شبكه توسعه يابد تا سيستم حمل‌و‌نقل عمومي در اين زمينه ساماندهي شود و توسعه يابد. در اين زمينه رضا قاضي، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران گفت: اجراي نصب دستگاه‌هاي جديد پرداخت الكترونيك روي تاكسي‌هاي شهر تهران از هفته آينده به صورت آزمايشي آغاز مي‌شود.
 
پرداخت الكترونيك كرايه در 15 هزار تاكسي
وي با اشاره به اجراي فاز آزمايشي پرداخت الكترونيك در مناطق مركزي شهر گفت: در ابتداي امر پرداخت الكترونيك در سه محور انقلاب- راه‌آهن، انقلاب - صادقيه و پيچ شميران – تجريش اجرا مي‌شود. اين در حالي است كه پيش از اين نيز طرح پرداخت الكترونيك به مدت يك ماه روي 100تاكسي كه مبدأ خطوط آنها از ايستگاه مترو صادقيه است، اجرا شده بود و پس از بررسي مشكلات سعي شد كه در طرح جديد آن معايب رفع شود.  معاون برنامه‌ريزي و توسعه سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران از اجراي پرداخت الكترونيكي كرايه در 15 هزار تاكسي تا پايان سال جاري خبر داد و افزود: اين كار بر اساس تفاهمنامه‌اي كه تاكسيراني با بانك شهر بسته است، صورت خواهد پذيرفت و بر اساس اين تفاهمنامه رانندگان تاكسي براي نصب دستگاه‌هاي كارتخوان روي تاكسي‌ها هيچ‌گونه مبلغي را پرداخت نمي‌كنند و تنها در ازاي خراب شدن يا مفقود شدن دستگاه 30درصد از هزينه را پرداخت و مابقي را شركت بيمه مورد نظر تقبل مي‌كند.
 
اعلام جزئيات پرداخت الكترونيكي
قاضي همچنين درباره تنوع كارت‌هايي كه امكان پرداخت كرايه با آنها وجود دارد، گفت: در وهله نخست كارت‌هاي شهروندي كه  بانك شهر آن را در اختيار شهروند‌ان قرار مي‌دهد و چند‌منظوره نيز هست مد نظر ماست در عين حالي كه امكان پرداخت الكترونيك كرايه در تاكسي‌ها با كارت‌هاي متر‌و و اتوبوس نيز فراهم است و پيش‌بيني مي‌شود با گسترش طرح، كارت‌هاي بانكي ديگر نيز در طرح قرار بگيرند.
به گفته قاضي در اجراي آزمايشي طرح، امكان پرداخت كرايه هم به طور الكترونيكي و هم به طور نقدي وجود دارد.  وي در ادامه به برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي تاكسيرانان مورد نظر براي اجراي طرح اشاره كرد و گفت: در اين دوره‌ها چگونگي كاركردن با دستگاه‌ها، چگونگي انتقال اطلاعات به حساب تاكسيرانان، چگونگي دريافت پول از عابربانك‌ها و ساير شرايط استفاده و نگهداري از دستگاه‌هاي كارتخوان آموزش داده شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن