تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816461344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لجاجت حکام مستبد عربستان ناشي از خوي يزيدي و بي لياقتي آن‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۴ب.ظ)
پيرموذن درنطق ميان دستور: لجاجت حکام مستبد عربستان ناشي از خوي يزيدي و بي لياقتي آن‌هاست موج- نماينده مردم اردبيل، نمين، نير و سرعين گفت: گستاخي وزير کوچک و حقير امور خارجه عربستان در خصوص ياوه و گزاف گويي عليه ايران و رئيس جمهور ايران را محکوم مي‌کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، کمال‌الدين پيرموذن نماينده مردم اردبيل، نمين، نير و سرعين در مجلس شوراي اسلامي در نشست علني امروز چهارشنبه (8 مهر 94) در نطق ميان دستور اظهار داشت: لجاجت حکام مستبد عربستان ناشي از خوي يزيدي، خوي خونريزي و بي لياقتي آن‌هاست.
مشروح نطق ميان پيرموذن به شرح ذيل است:
با تبريک عيد بزرگ غدير خم بر مسلمانان جهان و ملت بزرگ ايران اسلامي، درست است که علي را قدر پيغمبر شناست، ليکن، نمايندگان محترم ملت، در اين هنگام، بسيار ضرورت دارد به سخنان مولا علي که فرموده‌اند: «با جماعت باشيد؛ چراکه دست خدا با جماعت است» بها داده و برجام را به فرجام رسانيم؛ چراکه در دو نظرسنجي علمي، بيش از 86 درصد آحاد ملت بزرگ ايران اسلامي از برجام حمايت کرده و ما نيز، وکلاي ملت با تصويب طرح کارساز اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوري اسلامي ايران در اجراي برجام مراتب را به سرانجام رسانيم.
هر مديران دوّل، امروز در هزاره سوم خودمحوري و ديوار کشيدن دور کشورها نيست، بلکه با هم دست دادن مديران دوّل و پل زدن بين ملل است.
شهيد قلم دکتر علي شريعتي در خصوص نهضت بزرگ کربلا، گفته اند:
آنان که رفتند کار حسيني کردند و آنان که ماندند بايد کار زينبي کنند و گرنه يزيدي‌اند.
امروز نيز در خصوص فاجعه تأسف بار منا، که هابيليان مظلوم زمان توسط قابيليان يزيدي عصر ما به شهادت رسيدند، بايستي همه مسلمانان و شيعيان، علي زينبي وار عمل نموده و در ماجراي غمبار منا کوتاه نيايند، تلاش عده‌اي (مفتي و اردوغان ترکيه و امثال آن‌ها) براي مبرا نشان دادن آل جنايت پيشه يزيدي سعود، در اين فاجعه تکان دهنده، از خود فاجعه تأسف آور منا شرم آور است، لجاجت حکام مستبد عربستان ناشي از خوي يزيدي و خوي خونريزي و بي لياقتي آن‌هاست و گستاخي وزير کوچک و حقير امور خارجه عربستان که هم مزدور و عملي صهيونيست است و هم عضوي از دولت مستبد غير مردمي و خونريز عربستان، در خصوص ياوه و گزاف گويي ايشان بر عليه ايران و رئيس جمهور ايران را محکوم مي‌کنيم و به جد در خصوص انتقال جنازه شهداي منا، اين خائنين حجاج نه خادمين حجاج، همکاري نمايند.
تکرار مي‌کنم شرايط فعلي ايران با توجه به مسائل خارجي و داخلي به ويژه پيراموني مستلزم حرکت به سوي اتحاد ملي و تلاش براي توليد ملي و توافق ايران با جهان است. عصبانيت زمامداران وهابي يزيدي عربستان ناشي از به فرجام رسيدن برجام است.
در آستانه تدوين و تصويب برنامه ششم توسعه کشور از آنجا که ضرورت توسعه پايدار کشوراز اهميت و حساسيت فوق العاده برخوردار است ضرورت دارد در هدف گذاري‌ها و بهره برداري از منابع مشترک نظير آب، نفت، گاز و ذخاير ايران و کشورهاي همجوار، اجراي برنامه‌هايي که موجب ارزش افزوده منابع خام کشور گردد.
اجراي مؤثر طرح‌هاي آبخيزداري، جنگل کاري و ايجاد تعادل بين دام و مرتع در جهت جلوگيري از حرکت آب و خاک و به هدر رفتن آن‌ها و ايجاد الگوي مناسب براي مصرف آب محدود کشور، ارائه برنامه جامع جهت جايگزيني انرژي‌ها و منابع تجديد شونده و ديگر منابع انرژي به جاي منابع فسيلي، به وجود آوردن شرکت‌هاي توليدي مشترک داخلي و خارجي در کشور به جاي نمايندگي‌هاي فروش خارجي در جهت حمايت از توليد و ايجاد اشتغال، تضمين خريد و بيمه دام و عموم محصولات کشاورزي نظير گندم، سيب زميني، برنج، پشتيباني و نظارت بر کيفيت صادرات و مساعدت در بازاريابي خارجي محصولات کشاورزي کشور، راه اندازي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در نقاط مرزي و طرح بهنگام جامع گردشگري و طبيعت گردي و توسعه غير متوازن کشور مدنظر و در اولويت قرار گيرد.
از دولت و قوه قضائيه در برخورد قاطعانه با تخلفات مسوولان شهرستان آستارا در خصوص تخريب جنگل حيران و خطه سبز گيلان و صيانت از جنگل‌ها ومحيط زيست تشکر مي‌کنم.
ما خرسنديم از اين که نماينده مردمي هستيم که در اوج نيازها و فشارهاي اجتماعي و اقتصادي عزت نفس را فرو نمي‌گذارند و انديشه خود و اقتدار ملي را بازيچه نيازهاي خود و منافع گروه‌هاي خود حق پندار نمي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن