تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802717965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بستن راه‌هاي نفوذ آمريکا در کشور يکي از اقدامات پدافند غير عامل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۰ب.ظ)
سرلشکر فيروزآبادي در نشست کميته دائمي پدافند غيرعامل: بستن راه‌هاي نفوذ آمريکا در کشور يکي از اقدامات پدافند غير عامل است موج-رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: در پدافند غيرعامل يکي از اقدامات بستن راه هاي نفوذ آمريکا است بدين جهت پدافند غير عامل اهميت بيشتري پيدا کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سرلشکر سيدحسن فيروزآبادي، رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در جلسه کميته دائمي پدافند غيرعامل کشور با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر جلوگيري از نفوذ آمريکا گفت: امروز، ما با مساله بسيار مهمي مواجه هستيم و آن سياستگذاري امام خامنه اي عزيز (مدظله العالي) و فرمانده معظم کل قواست که «بايد مهيا بشويم تا جلو نفوذ آمريکا را بگيريم». از امروز، اين شعار و حرف اول ماست و بحث هاي ديگر کنار مي رود.
وي ادامه داد: در خصوص جلوگيري از نفوذ آمريکا در همه ابعاد بايد فکر کنيم، در فرهنگ، اقتصاد، سياست، آموزش و پژوهش و ساير مسائل.
وي در خصوص هوشياري و آمادگي انقلابي گفت:مساله اصلي اين است که آمريکا در تمامي جبهه ها با همه تلاش خود در برابر ايران شکست خورده و از امروز در سدد بازگشايي راه جديد است، مي خواهد با پوشش جديدي نفوذ کند، بنابراين هوشياري و دقت در کشف اين نفوذ، براي حفظ تداوم انقلاب، نه حفظ بقاي انقلاب (انقلاب تثبيت شده است)،براي حفظ تداوم انقلاب و بيداري اسلامي، بايد جلو نفوذ آمريکا را گرفت، آمريکا هم تنها به معناي ايالات متحده نيست، مساله مساله استکبار جهاني است.
وي در ادامه گفت: اين مساله بزرگ و عظيمي است، غير از جهت اقتدار نظامي و پدافند غيرعامل و عمليات رواني که اين ها امروز نه تنها به عنوان طرح هاي عملياتي انقلاب اسلامي براي جلوگيري از هجوم به اين حرکت نوراني و مقدس مطرح است، بلکه همه ابعاد ديگر حتي بکاربردن واژه ها در محاوره اهميت دارد، هرکدامش يک نقطه اي براي پازل دشمن است، در هرجايي نقطه اي از اين پازل را وارد مي کند، فکر نکنيد دشمن مي آيد و مستقيم جاسوسي مي کند، براي کشورشان جدول دارند، مثل جدول کلمات متقاطع، چند جمله بي خاصيت مي پرسند و جدول را پر مي کنند، از هرکسي قسمتي از اين جدول را مي پرسند که احساس کند بي خاصيت و بي ثمر است ولي آنها کل جدولشان را پر کرده و به همه چيز دست پيدا مي کنند.
رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: بستن راه نفوذ آمريکا يعني بستن هر رخنه اي، تعصي داشتن به خط امام و راه امام، تعصب داشتن به برکاتي که از شهيدان براي ما به ارث مانده است.
وي اظهار داشت: در پدافند غيرعامل يکي از اقدامات مربوط به بستن راه هاي نفوذ آمريکا است و امروز اهميتش بيشتر شده است، حقيقتا پدافند غير عامل اهميت بيشتري پيدا کرده است، بخصوص از آن زاويه ايمني و پيشگيري از خسارات، آن حادثه اي که در هتل بندرعباس اتفاق افتاد در هر کدام از هتلها ممکن است پيش بيايد يا حادثه اي که در انباري در چين اتفاق افتاد در هر يک از انبارها ممکن است پيش بيايد، يعني کارهاي پدافند غيرعامل که ايمني درون سيستمي ايجاد مي کند بسيار اهميت دارد، اين از نظر ستاد بحران هم اهميت دارد، پدافند غيرعامل اگر نشود، يک بحران ايجاد مي کند، در هر شهر و استاني يک بحران ايجاد مي کند، بخصوص امروز، قبلا ما انگليس، آمريکا و اسرائيل را داشتيم، امروز عملا بعضي از کشورهاي مرتجع هم اضافه شده اند به جبهه اسرائيل و آمريکا.
فيروزآبادي گفت: تلاش مي کنيم کشورها را با رويکرد مثبت جذب کنيم، فرمايش مقام معظم رهبري هم اين است که با همه برادران مسلمان خوبيم، بناي جنگ و درگيري نداريم، بناي دوستي داريم، ولي اين هايي که حاکم اند درک نمي کنند، آنها کماکان راهشان را با آمريکا و اسرائيل ادامه مي دهند، مگر اين که در شرايطي قرار بگيرند که ما بتوانيم مانع شويم، بنابراين شايد شرايط کمي سخت‌تر شده است ولي در عين حال، انقلاب با گذشتن از مساله هسته اي بايد دوباره برگردد به موضع اصلي حضرت امام خميني (ره) و جلوگيري از نفوذ آمريکا و آمريکايي.
وي ادامه داد: يکي از چيزهاي خيلي ظريفي که وجود دارد که در گذشته هم از آن آسيب ديديم، مساله نهال آمريکا در جمهوري اسلامي است آن ها براي خودشان نهالي کاشته اند، همه تلاششان در اين نفوذ آن است که نهال شان را آبياري کرده، در کشور جاي شجره طيبه اسلام ناب امام را بگيرد.
رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: نکته اينجاست که مي بينيد،مقام معظم رهبري با اين صراحت در برابر آمريکا و در حمايت از مسلمين حرف مي زند، دليلش اين است که دل هاي عالم اين را مي خواهد، منتظر است، اگر در جمهوري اسلامي صدا کمرنگ شده و تغيير کند يا کسي اظهار پشيماني کند، موجب شکسته شدن ميليون ها دل خواهد شد و اين نبايد متوقف شود، اين همان پرچم امام زمان (عج) که به دست ما داده اند، تا خود آقا بيايد تحويل بگيرد و ادامه بدهد، ما زمينه سازي مي کنيم جاده صاف مي کنيم، محيط را فراهم و فضا را آماده مي کنيم، چيزي جز اين امکان پذير نيست. به خاطر شروع اين گام انقلاب و اين پيچ در کشور، بايد در اين جلسه يادآوري مي کردم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن