تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817234477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قالیباف : کاهش صدور پروانه ساخت در آمد شهرداری را کاهش داده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قالیباف : کاهش صدور پروانه ساخت در آمد شهرداری را کاهش داده است
شهردار تهران گفت: در سال های اخیر کاهش صدور پروانه ساخت و ساز در سطح شهر درآمد شهرداری را کاهش داده است.

قالیباف : کاهش صدور پروانه ساخت در آمد شهرداری را کاهش داده است
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم بهره برداری از 200 دستگاه اتوبوس دو کابین و ورود اتوبوس های هیبریدی به ناوگان حمل و نقل عمومی که امروز (چهارشنبه)در بوستان ولایت برگزار شد با اشاره به اقداماتی که در ده سال گذشته در حوزه حمل و نقل اتوبوسرانی انجام شده است ،اظهار کرد: در حال حاضر اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته و ما در حال پیشرفت هستیم. 


وی با اشاره به روزهای نخستین خود در حوزه مدیریت شهری افزود: از زمانی که بنده به عنوان شهردار تهران فعالیت خود را شروع کرده‌ام بزرگترین چالش شهر اتوبوس‌رانی بود اما با ورود به این بخش تلاش کردم تا مشکلات و چالش های موجود را برطرف کنم . 


شهردار تهران اضافه کرد: در ابتدای شروع مدیریتم ناوگان اتوبوسرانی شهر 18 هزار پرسنل داشت که به خاطر رفتارهای درست و یا نادرست گذشته با مشکلاتی مواجه بودند و اعتراضات و اعتصاباتی هم در این خصوص داشتند. 


قالیباف با بیان اینکه امروزه پس از گذشت 10 سال کیفیت اتوبوس ها و سیستم اتوبوس‌رانی بهتر شده و مردم می‌توانند با آرامش بیشتری از این اتوبوس ها استفاده کنند ،تصریح کرد: ما هنوز در این خصوص مشکلاتی داریم چرا که نقاطی از شهر مانند منطقه 18، 19، 20 و 21 و بخش هایی از منطقه 4 تحت پوشش اتوبوسرانی قرار نگرفتند و یا اتوبوس های آنها مناسب شهروندان نیست.
 
وی اضافه کرد تلاش می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک با ورود اتوبوس های جدید این موضوع حل شود و همه مناطق غیر پوشش در شبکه حمل و نقل استانی قرار گیرند. 


شهردار تهران با تاکید بر اینکه در گذشته در حوزه کیفیت و مدیریت از ظرفیت‌های اتوبوسرانی به خوبی استفاده نشده بود،یاد آور شد :امروزه اتوبوس های حمل و نقل عمومی در کنترل هستند و هر شهروندی می‌تواند به راحتی از زمان حرکت اتوبوس های مطلع شود.


قالیباف با اشاره به تامین اعتبارات اتوبوس های شهر تهران از سوی دولت افزود: در 5 سال اخیر حتی یک ریال بابت خرید اتوبوس از دولت یارانه نگرفته ایم و صد در صد پول اتوبوس ها را شهرداری پرداخت کرده است. 


وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر رکود اقتصادی درکشور شرایط سختی را در حوزه اقتصاد ایجاد کرده است ،تصریح کرد: بخش عمده‌ای از درآمدهای شهرداری از ساخت و ساز بوده ولی امروزه ساخت و ساز گسترده‌ای در سطح شهر اتفاق نمی‌افتد و صدور پروانه نیز کاهش یافته است. 


شهردار تهران گفت: روحیه جهادی و مقاومت یعنی اینکه هرگز خسته و ناامید نشویم بلکه دشمن را ناامید کنیم چرا که ما مکلفیم با تدبیر و منضبط با قوانین و مقررات برای رضایت و اقتصاد کشور  تلاش کنیم چرا که این امر ارتقاء و عظمت انقلاب را در پی دارد. 


قالیباف در ادامه با تاکید بر اینکه این روزها در کاهش آلودگی هوا سهم خود را اجرایی کرده ایم ،تصریح کرد: مابقی دستگاه‌های زیربط نیز باید با ما همکاری کنند تا بتوانیم طول زمان آلودگی را کاهش دهیم. 


وی با بیان اینکه حمل و نقل پاک در دستور کار جدی شهرداری تهران است ،یادآور شد: از همه بانک ها در خصوص بحث حمل و نقل عمومی دعوت به همکاری می‌کنیم. 


شهردار تهران با اشاره به فرسودگی موتورسیکلت های قدیمی که بیشترین سهم را در آلودگی هوا دارند، گفت: باید در تمامی شهر موتورسیکلت‌های برقی تردد کنند و در این خصوص هم شهرداری تهران 80 درصد اعتبارات را تامین می‌کند. 


قالیباف با بیان اینکه روزانه بیش از 3 هزار و 500 دوچرخه در سطح شهر استفاده می‌شود، تصریح کرد: باید این رقم به 100 هزار دوچرخه افزایش یابد و همچنین باید پیکان‌هایی که روزانه 1200 کیلو آلودگی ایجاد می‌کنند را از رده خارج کنیم. 


وی تاکید کرد: حمل و نقل مسافر و بار یک موضوع کاملا اقتصادی است که در این حوزه دولت‌ها و کشورهای پیشرفته نیز اقداماتی را انجام دادند. 


شهردار تهران در ادامه با اشاره به افتتاح خطوط مترو افزود: 37 کیلومتر در دو سال گذشته تونل مترو احداث و به بهره برداری رسیده و در حال حاضر نیز در بیش از 400 جبهه کاری در مترو شبانه روز نیروهای مشغول به انجام فعالیت هستند و اگر همراهی دولت باشد ما می‌توانیم حمل و نقل 3میلیون مسافر در روز را تا 6 ماهه نخست سال 96 به 10 میلیون مسافر در روز با مترو افزایش دهیم. 


وی تصریح کرد: تا پایان دوره مدیریت شهری خط 7 مترو را به بهره برداری می‌رسانیم و همچنین تا سه سال آینده تمام شاخص های آلودگی‌هوا را کاهش می‌دهیم. 


انتهای پیام/ 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

قالیباف: به کارگیری از روش های جدید برای مقابله با مگس های سفید
وضعیت آتش نشانی اورژانسی است؟/ صبحت‌های متفاوت از دو مسئول شهری
قالیباف:بالا بردن کیفیت آموزش نیروهای آتش نشان / آل سعود با بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی چندها هزار نفر را به کام مرگ فرستاد
شریفی‌زاده: افتتاح 6 ایستگاه آتش نشانی تا پایان سال
درخواست دوستی برای احداث بیمارستان 100 تختخوابی سوانح سوختگی
صابری: قول وزیر بهداشت در پرونده خون‌های آلوده عملی نشده است
قالیباف : تقدیم لایحه‌ای به شورای شهر در خصوص آوردن ناوگان هوایی آتش نشانی
قالیباف: بی‌تدبیری آل سعود در حادثه منا مشخص است
قالیباف: تشکیل ستاد ویژه برای تشییع پیکر پاک حجاج متوفی و آسیب دیدگان حادثه منا





۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن