تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814695052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ انفجاري طي 38 سال گذشته در جايگاه هاي کشور رخ نداده است / کارمزد جايگاه داران هنوز پرداخت نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۵۰ب.ظ)
رييس انجمن جايگاه داران سوخت کشور: هيچ انفجاري طي 38 سال گذشته در جايگاه هاي کشور رخ نداده است / کارمزد جايگاه داران هنوز پرداخت نشده است موج - رييس انجمن جايگاه داران سوخت کشور، استفاده از کارت هاي سوخت را در جايگاه ها، زمان بر دانست و گفت: عليرغم درنظر گرفتن موضوع کارمزدهاي جايگاه ها در قانون بودجه امسال اما تاکنون هيچ کارمزي به جايگاه داران پرداخت نشده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، بيژن حاج رضايي رييس انجمن صنفي جايگاه‌داران سوخت کشور در همايش سراسري جايگاه داران سوخت و فرآورده هاي نفتي با بيان اينکه هنوز بعد از هفت سال هيچ کارمزدي به جايگاه دارن پرداخت نشده است، گفت: باتوجه به پيگيري هاي انجام شده متوجه شديم که علت عدم پرداخت کارمزدها به شرکت پخش فرآورده هاي نفتي مربوط نمي شود و ما آنرا از طريق سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور پيگير هستيم.
وي مقايسه وضعيت و کيفيت جايگاه هاي ارايه سوخت در کشور را با کشورهاي همسايه همچون افغانستان و پاکستان را درست ندانست افزود: شاهد هستيم که باوجود جنگ و تحريم ها طي 38 سال گذشته حتي يک انفجار نيز در جايگاه هاي مواد نفتي رخ نداده است و اگر موردي بوده است مربوط به خودروهاي حاضر در جايگاه هاي CNG بوده و نه خود جايگاه ها.
حاج رضايي در مورد طرح جديد شرکت پخش فرآورده هاي نفتي در مورد ايجاد برند در ميان جايگاه هاي ارايه سوخت گفت: از يک صنف ورشکسته نمي توان برندهايي چون شل، اکسون، بي پي و استات اويل ساخت و جايگاه داران داخلي در چهارچوب و سرمايه خود مي توانند حرکت کنند و اجراي کردن طرح برندسازي بدون مساعدت امکان پذير نيست.
رييس انجمن صنفي جايگاه داران سوخت کشور همچنين کارت هاي سوخت در کشور را بلااستفاده دانست و اظهار کرد: بعد از تک نرخي شدن بنزين هم اکنون کارت هاي سوخت زمان بر و هزينه بر شده است بطوريکه سوخت رساني در جايگاه هاي که در عرض پنج دقيقه انجام مي شود با وجود کارت هاي سوخت بيشتر به طول مي انجامد.
به گزارش خبرگزاري موج، همايش سراسري جايگاه داران سوخت و فرآورده هاي نفتي در سالن همايش هاي سازمان حفاظت محيط زيست با حضور مسوولاني از سازمان محيط زيست و شرکت پخش فرآورده هاي نفتي وزارت نفت و همچنين اعضاي انجمن صنفي جايگاه داران برگزار شد.
در اين مراسم از چند تن از مديران شرکت ملي پخش فرآورده نفتي و جايگاه داران برتر عرضه کننده سوخت تقدير به عمل آمد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن