تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799130637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي پليس براي مراسم تشييع جان‌باختگان فاجعه منا


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آمادگي پليس براي مراسم تشييع جان‌باختگان فاجعه منا
سخنگوي نيروي انتظامي از تشكيل كارگروه ويژه متشكل از پليس فرودگاه، راهور و انتظامي براي برگزاري مراسم تشييع پيكر جان‌باختگان فاجعه منا خبر داد.
 به گزارش خبرنگار ما، سردار سعيد منتظرالمهدي صبح ديروز در نشست خبري خود با اصحاب رسانه با تشريح اقدامات انجام شده براي هفته نيروي انتظامي گفت: اين هفته فرصت خوبي است تا عملكرد پليس را به مردم گزارش دهيم.  
معاون اجتماعي ناجا افزود: در هفته نيروي انتظامي ساعات خدمت پليس در مراكز پليس +10، مراكز شماره‌گذاري و صدور گذرنامه افزايش مي‌يابد.
سخنگوي نيروي انتظامي خاطرنشان كرد: رانندگان خودرو و موتورسيكلت‌هايي كه وسايل نقليه‌شان به دليل عدم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي به پاركينگ منتقل شده، مي‌توانند در اين هفته با در دست داشتن برگه پاركينگ و برگه عدم خلافي خودروهاي خود را ترخيص كنند. البته خودروهايي كه با دستور قضايي توقيف شده‌اند، مستثنا هستند.
 به گفته وي طي يك سال گذشته ۵۳۸ تن انواع مواد مخدر كشف شده و 2 هزار و 575 باند قاچاق منهدم شده‌اند.
سخنگوي نيروي انتظامي با اشاره به عملكرد قرارگاه سرقت گفت: روند جرائم و سرقت در چند سال اخير رو به افزايش بود كه با تشكيل قرارگاه مقابله با سرقت در پايان سال ۹۲ اين روند در پايان سال ۹۳ مهار، كنترل و ثابت شد. در شش ماه نخست سال ۹۴ ميزان جرم و سرقت 7/9 درصد كاهش يافته است.
معاون اجتماعي ناجا درباره عملكرد نيروي انتظامي در ارتباط با كنسرت‌ها گفت: ۴۱۰ كنسرت درخواست اجرا داشته‌اند كه فقط ۱۴ مورد آن تعطيل شده است. سه مورد از اين تعطيلي‌ها مربوط به نرسيدن خود گروه بوده، سه مورد را حراست وزارت ارشاد مجوز نداده، دو مورد حكم قضايي داشتند و شش مورد نيز توسط اماكن نيروي انتظامي به دليل عدم رعايت موارد در دوره‌هاي گذشته مجوز دريافت نكردند.   
 معاون اجتماعي ناجا در پاسخ به سؤال خبرنگار ديگري در خصوص برخورد با فروش مواد مخدر گفت: قرارگاه مقابله با مواد مخدر با اولويت برخورد با خرده‌فروشان تشكيل شده است. پليس، بخشي از سازمان‌ها و نهادهايي است كه در اين موضوع فعاليت مي‌كند.  وي افزود: ما بار‌ها اعلام كرده‌ايم كه جمع‌آوري معتادان و خرده‌فروشان كار راحتي است اما سؤال اين است كه بعد از جمع‌آوري آنها چه كنيم؟
‌سردار منتظرالمهدي همچنين در پاسخ به سؤال خبرنگار ما درباره پرونده اسيدپاشي شهرستان نهاوند گفت: هفته گذشته مردي از پسر معتادش شكايت كرده بود كه مأموران پليس با دستور قضايي به همراه شاكي براي دستگيري متهم به خانه وي مراجعه كرده بودند و  متهم به طرف مأموران و پدرش اسيدپاشيده بود. وي بعد از حادثه از محل گريخت و مأموران در تلاشند متهم را دستگير كنند.  وي همچنين در پاسخ به سؤال ديگر خبرنگار ما درباره چگونگي برخورد با اتباع غيرمجاز افغان گفت: ما بايد فرهنگ و نگاه خود را نسبت به افغان‌ها اصلاح كنيم و نبايد جوري نگاه كنيم ‌همه اين افراد كه به صورت غيرقانوني وارد ايران مي‌شوند، افراد ناهنجاري هستند البته ما ساز و كارهايي را فراهم كرديم كه اين افراد به دنبال تهيه مجوز بروند تا با مشكلات كمتري روبه‌رو شوند.
 معاون اجتماعي ناجا درباره تمهيدات نيروي انتظامي براي تشييع قربانيان فاجعه منا گفت: اين مسئله تأثيرات روحي و رواني بدي در جامعه داشته است، از اين‌رو كارگروهي از پليس فرودگاه، راهور و عوامل انتظامي براي تشييع جنازه اين افراد تشكيل شده است.   سخنگوي نيروي انتظامي در پاسخ به سؤالي درباره افزايش خريد و فروش مواد مخدر در خيابان شوش و اعتراض اعضاي شوراي شهر به اين موضوع گفت: دستگيري معتادان، پاكسازي محيط‌زيست نيست آنها انسان هستند اگر اماكن مربوط به نگهداري آنها ايجاد گردد،   مشكل حل مي‌شود.  منتظر المهدي درباره نوع برخورد پليس با بدحجابان گفت: ۲۶ دستگاه متولي بحث عفاف و حجاب هستند و نيروي انتظامي آخرين دستگاه آن است ما مأموريت سلبي داريم اما مسئله اين است كه نمي‌توان كارهاي فرهنگي را با برخورد سلبي ساماندهي كرد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن