تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820816943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور فرمانده سپاه استان تهران 2 پروژه‌ عمرانی ناحیه مقاومت بسیج دماوند افتتاح و کلنگ‌زنی شد+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور فرمانده سپاه استان تهران
2 پروژه‌ عمرانی ناحیه مقاومت بسیج دماوند افتتاح و کلنگ‌زنی شد+ تصاویر
دو پروژه عمرانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند در آخرین روز از هفته دفاع مقدس با حضور شماری از مسئولان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

خبرگزاری فارس: 2 پروژه‌ عمرانی ناحیه مقاومت بسیج دماوند افتتاح و کلنگ‌زنی شد+ تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، امشب مراسم کلنگ‌زنی مجموعه فرهنگی و ورزشی و افتتاح سالن ورزشی صالحین شهر دماوند در آخرین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور شماری از مسئولان برگزار شد. خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران،‌ فرماندار شهرستان دماوند، رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند، اعضای شورای تأمین شهرستان دماوند، اعضای شورای اسلامی و شهردار دماوند در این مراسم حضور داشتند. رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم با بیان اینکه سالن‌ ورزشی صالحین با همکاری و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند و شورای اسلامی و شهرداری دماوند به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: برای سال آینده نیز دو سالن ورزشی صالحین دیگر نیز در شهر دماوند پیش‌بینی شده است. ابوذر نادری با اشاره به افتتاح سالن ورزشی صالحین شهر دماوند تصریح کرد: این سالن مربوط به رشته‌های ورزشی رزمی، کشتی و بوکس است که عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند. وی ادامه داد: چند سالن ورزشی صالحین دیگر نیز در شهر دماوند از جمله شهرک امامیه به صورت مشارکتی پیش‌بینی شده است تا بتوانیم مقداری از سرانه‌های ورزشی این شهر را افزایش دهیم.



*کلنگ‌زنی مجموعه فرهنگی و ورزشی بسیج دماوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند نیز در ادامه با اشاره به کلنگ‌زنی مجموعه فرهنگی و ورزشی بیان کرد: در این مجموعه، احداث بزرگ‌ترین استخر شنای شرق استان تهران با تجهیزات بین‌المللی پیش‌بینی شده است. مهدی شیرازی اضافه کرد: همچنین در کنار این استخر، سالن ورزشی «9 دی» برای رشته‌های ورزشی فوتسال و والیبال نیز در نظر گرفته شده است؛ اعتبارات این مجموعه توسط بسیج اختصاص یافته است. وی گفت: امیدواریم در یک سال آینده بتوانیم این مجموعه فرهنگی و ورزشی را به بهره‌برداری برسانیم تا جوانان بتوانند از آن استفاده کافی و مناسب داشته باشند.



انتهای پیام/67015/ل30/

94/07/07 - 23:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن