تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821195902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشورهايي كه مرگ بر آمريكا نگفتند چرا تحريم شدند؟!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
اوباما كشورهايي كه مرگ بر آمريكا نگفتند چرا تحريم شدند؟!

هدف اوباما، تسكين شركت هاي آمريكايي و دوقطبي كردن جامعه ايران است؛
كشورهايي كه مرگ بر آمريكا نگفتند چرا تحريم شدند؟!
روسيه، چين،‌ سوريه، كوبا و ساير كشورها كه مرگ آمريكا نگفتند چون در جهت منافع آمريكا حركت نكرده اند بدون دادن شعار مرگ بر آمريكا، آماج حملات و تحريم هاي آمريكا بوده اند و سال ها تحت فشار آمريكا و همپيمان هاي آن قرار گرفتند.



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، جمله اوباما كه مي‌گويد "ايرانيان مردمان با فرهنگي هستند اما شعار مرگ بر آمريكا، اشتغال و رفاه براي آنان نمي‌شود" بيش از هرچيز ايجاد نوعي تبليغات منفي و خوراك براي داخل ايران است تا ضمن دو قطبي كردن جامعه، فضاي داخل ايران را به سمت  كنار نهادن شعار  مرگ بر آمريكا سوق دهد و وانمود كند كه كنارگذاشتن اين شعار باعث بهبود  اقتصاد و ايجاد رفاه  مي شود!


كارشناسان معتقدند كه  مخاطب واقعی این جمله اوباما، شرکت ها و تجار آمریکایی هستند که به خاطر تحریم های سیاسی، منافع اقتصادی خود را در برابر دیگر کشورها و رقباي چيني، روسيه و تركيه و... از دست داده اند.
اوباما از اين طريق مي خواهد انتقاد شركت هاي آمريكايي تحريم شده در روابط تجاري با ايران را تسكين دهد و باعث رضايت آنها شود.
واقعيت اين است كه كنارگذاشتن شعار مرگ بر آمريكا، تاثيري بر تحريم ها و ورابط تجاري با ايران ندارد و آمريكا از ابتداي انقلاب، تحريم هاي اقتصادي و فشار بر انقلاب  و نظام جمهوري اسلامي را در دستور كار قرار داده است.
شاهد مدعا، تحريم هاي آمريكا عليه روسيه، چين،‌ سوريه، كوبا و ساير كشورهاست كه در جهت منافع آمريكا حركت نكرده اند و بدون دادن شعار مرگ بر آمريكا، آماج حملات و تحريم هاي آمريكا بوده اند.

واکنش اوباما به شعار مرگ بر آمریکا ایرانیان

رئیس‌جمهوری آمریکا در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، تاریخ مردم ایران را «غرورآفرین» خواند اما از شعارهای مردم علیه کشورش نیز انتقاد کرد و گفت:«مرگ بر آمریکا (برای آنها) اشتغال ایجاد نمی‌کند و امنیت را هم ارتقاء نمی‌دهد.»
گفتنی است «باراک اوباما» درباره مسائل کشورهای مختلف، اعم از ایران، سوریه، روسیه و اوکراین اظهارنظر کرد./بولتن  



۰۷/۰۷/۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن