تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814723489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیح فرمانده انتظامی درباره علت نزاع‌ اخیر در خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: توضیح فرمانده انتظامی درباره علت نزاع‌ اخیر در خوزستان
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نزاع‌ها در شهرهای کوچک استان معمولا به دلیل برخی آداب و رسوم غلط اتفاق می‌افتد که باید با بسترسازی فرهنگی و اجتماعی مناسب و وسیع، اقدام به رفع و ریشه‌کنی آن کرد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا اسحاقی در نشست خبری که امروز (7 مهرماه) برگزار شد، با اشاره به وقوع نزاع‌های اخیر در شهرهای کوچک استان خوزستان اظهار کرد: این نزاع‌ها هزینه‌های زیاد و جبران‌ناپذیری به خانواده‌ها و همچنین استان وارد می‌کند که باید با کمک بزرگان استان به این مشکل پرداخت. چرا باید موضوعی که با گفتمان قابل حل است به جایی برسد که پیامدهای جبران‌ناپذیری را در پی داشته باشد.

وی افزود: تا به امروز مردم، خادمین خود در نیروی انتظامی را در حد اعلا حمایت کرده‌اند، متقابلا پلیس هم باید به عنوان یک تکلیف و وظیفه، درد و دغدغه‌های مردم را با گوش جان خود بشنود و در جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر، دقیق‌تر و بیشتر به مردم اقدام کند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی در سال جاری، "اقتدار پلیس، همدلی، همزبانی، امنیت و آرامش" انتخاب شده است، ادامه داد: اصل امنیت و اهمیت آن به عنوان یکی از نیازهای حیاتی بشر بر کسی پوشیده نیست و فقدان آن می‌تواند پیامدهای جبران‌ناپذیری برای جان، مال و آبروی افراد جامعه به دنبال داشته باشد.

اسحاقی افزود: موضوع احساس امنیت نیز در جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار است و نبود احساس امنیت، می‌تواند مخل روند زندگی روزمره، فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و تحت شعاع قرار دادن آن شود و ضرر و زیان‌های متعدد و متنوعی را تحمیل کند.

وی اضافه کرد: در کشورهایی که از نبود احساس امنیت به شدت رنج می‌برند، این فقدان موجب ایجاد اختلال جدی و ‌زیان‌های بزرگی به اقتصاد، فرهنگ، سیاست و همه شئون زندگی مردم آن کشورها می‌شود.

اسحاقی با اشاره به مفهوم هم‌زبانی در پلیس گفت: جای هیچ شکی نیست که تا به امروز مردم، خادمین خود در نیروی انتظامی را در حد اعلا حمایت کرده‌اند و متقابلا پلیس هم باید به عنوان یک تکلیف و وظیفه، درد و دغدغه‌های مردم را با گوش جان خود بشنود و در جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر، دقیق‌تر و بیشتر به مردم اقدام کند.

وی افزود: ما به هفته ناجا به عنوان یک فرصت نگاه می‌کنیم، بر همین اساس وقتی به رویکردهای خود در 12 سال گذشته برمی‌گردیم، محور شعار هفته ناجا در این 12 سال را مردم و مشارکت آنها می‌بینیم.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: امنیت بدون حضور، مشارکت، همراهی و حمایت مردم، ایجاد و حفظ نمی‌شود و در این جهت، سازوکارهای مختلفی در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: دغدغه‌ها و نیازهای انتظامی و امنیتی مردم از قبل و در ابتدای هر سال از زبان خود مردم در قالب نظرسنجی، افکارسنجی، نشست‌ در مجامع عمومی با قشرهای مختلف در سطوح گوناگون و همچنین نشست‌های علمی و تخصصی مورد توجه قرار می‌گیرد و براساس آن فعالیت پلیس انجام می‌شود، البته این به این معنا نیست که ادعا کنیم هر چه برنامه‌ریزی شده به صورت 100 درصد موفق به انجام آن شده‌ایم.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

نزاع روزانه ۳۰۰ تهرانی؛ ۴۶هزار پرونده در پزشک قانونی در پنج ماه
آمادگی قطر برای میزبانی گفتگو میان ایران و کشورهای عربی
امیر قطر: ایران دولتی مهم و تاثیرگذار است
دانستنی‌ های مهریه و نکاتی دیگر
رفتار خصمانه آمریکا تغییری نکرده/ سناریوهای مختلف آمریکا را بررسی کرده‌ایم/ رژیم صهیونیستی حریف ما نیست
قتل با ضربات چهار شاخ/ قاتل در یک قدمی مرگ، به زندگی بازگشت
سردار جزایری: اولین شلیک اسرائیل به ایران به نابودی کامل این رژیم منجر می‌شود





۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن