تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820348868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز يکي از ميدان‌هاي مهم جنگ نرم، جنگ رسانه‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۱ب.ظ)
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم: امروز يکي از ميدان‌هاي مهم جنگ نرم، جنگ رسانه‌ها است موج - قم - معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي قم گفت: سياست‌گذاري رسانه‌ها بايد در مسير حمايت از منافع ملي باشد و اصحاب رسانه بايد با هوشياري کامل، ضمن انجام رسالت خطيري که بر عهده‌ دارند، دروازه‌ باني اخبار را مدنظر قرار دهند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم در نشست خبري با اصحاب رسانه گفت: امروزه مطبوعات و خبرگزاري‌هاي استان از جايگاه و اهميت ويژه‌اي برخوردار هستند.
وي افزود: مطبوعات و رسانه‌ها بايد در نقل اخبار صادق و به دور از منظورهاي خاص و شهرت، فروش بيشتر و اهداف خاص شخصيتي و گروهي باشند.
احمد صادقي با اشاره به نقش خبرنگاران در جامعه گفت: خبرنگاران مسوولان عرصه اطلاع ‌رساني صحيح، چشم بينا و زبان صادق و گوياي مردم در عرصه تحولات و رخدادها هستند.
وي افزود: خبرنگاران وجدان بيدار جامعه بوده و به‌ عنوان ديده‌بان بايد در تلاش براي اطلاع‌رساني درست، دقيق و کامل حوادث و رويدادها بکوشند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم افزود: بدون ترديد در کنار تلاش‌هاي شبانه‌روزي کارکنان خدوم نيروي انتظامي، مردم بخشي از امنيت و آسايش خود را مرهون مجاهدت و تلاش خستگي‌ناپذير خبرنگاران فهيم و متعهد رسانه‌ها در انعکاس هوشمندانه، واقع‌بينانه و واقع‌گرايانه حوادث مي‌دانند.
وي گفت: امروز يکي از ميدان‌هاي مهم جنگ نرم، جنگ رسانه‌ها است، بنابراين سياست‌گذاري رسانه‌ها بايد در مسير حمايت از منافع ملي باشد و اصحاب رسانه بايد با هوشياري کامل، ضمن انجام رسالت خطيري که بر عهده‌ دارند، دروازه‌باني اخبار را مدنظر قرار دهند.
صادقي افزود: ايجاد تشويش و نگراني در جامعه موجب پايين آمدن احساس امنيت در جامعه مي‌شود، انتشار اخبار با محتواي پيشگيري، آموزش، اطلاع‌رساني اثرگذار است و مي‌توان از ظرفيت رسانه‌ها در مسير پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و افزايش امنيت اجتماعي بهره گرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن