تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821175543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانور امداد و نجات در شهرکرد برگزار شد/ حضور ۲۵ آتش نشان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش تصویری - تشریحی؛
مانور امداد و نجات در شهرکرد برگزار شد/ حضور ۲۵ آتش نشان

مانور امداد و نجات شهرداری شهرکرد


شناسهٔ خبر: 2927691 - سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
استانها > چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - همزمان با هفتم مهرماه روز آتش نشانی، مانور عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان شهرداری شهرکرد برگزار شد. به گزارش خبرنگار مهر، مانور عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات پیش ازظهر سه شنبه توسط آتش نشانان شهرداری شهرکرد در مرکز استان برگزار شد.ماموران آتش نشانی شهرداری شهرکرد توان عملیاتی خود را در اطفا آتش و همچنین امداد رسانی در حوزه های مختلف حوادث مورد سنجش قرار دادند.در این مانور اطفاء حریق و امداد و نجات، ماموران آتش نشانی در خاموش کردن آتش، امداد رسانی و نجات در ساختمان های چند طبقه، امداد رسانی به خودرو های تصادف کرده و... آمادگی و سرعت عمل خود را مورد سنجش قرار داند.
مانور امداد و نجات شهرداری شهرکرد
حضور ۲۵ آتش نشان در مانور عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجاتمدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد در حاشیه برگزاری این مانور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این مانور عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات ۲۵ آتش نشان از سازمان آتش نشانی شهرداری شهرکرد حضور دارد که توان عملیاتی خود را در روبرو شدن با حادثه ها مورد سنجش قرار می دهند.وی عنوان کرد: آتش نشانان شهرکرد در این مانور اطفا حریق، امدادرسانی به خودروهای تصادفات و عملیات امداد و نجات در ساختمان چند طبقه را تمرین کردند.
مانور امداد و نجات شهرداری شهرکرد
مجید علیپور تاکید کرد: سازمان آتش نشانی شهرداری شهرکرد یکی از مجهزترین مراکز آتش نشانی استان است که نقش مهمی نیز در امداد رسانی به حوادث مختلف ایفا کرده است.وی تاکید کرد: سرعت عمل رسیدن به محل وقوع حادثه توسط آتش نشانان زمان بسیار اندکی است و میانگین آن حدود چهار دقیقه است.شهردار شهرکرد نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مانور امداد و نجات به مناسب روز آتش نشانی در شهرکرد برگزار شده است.نور الله غلامی عنوان کرد: مانور های عملیاتی اطفا و امداد و نجات نقش مهمی در آمادگی بیشتر نیروهای امدادرسان دارد.وی گفت: نیروهای امدادرسان و آتش نشانان در مانورهای عملیاتی تجربه کسب می کنند که تجربه ها نقش مهمی در امدادرسانی مطلوب در هنگام حوادث واقعی برای امدادرسان دارد.مانور عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات در پارک لاله شهرکرد برگزار شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن