تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813107328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخي چنان حرف مي‌زنند گويا انقلاب نمي‌کرديم بهتر بود/ بدفرجامي برجام نگراني دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۳ب.ظ)
آريايي‌نژاد در نطق ميان‌دستور: برخي چنان حرف مي‌زنند گويا انقلاب نمي‌کرديم بهتر بود/ بدفرجامي برجام نگراني دارد موج-نماينده مردم ملاير در مجلس گفت: برخي چنان حرف مي‌زنند و برنامه‌ريزي مي‌کنند گويا انقلاب نمي‌کرديم بهتر بود.
به گزارش خبرگزاري موج،احمد آريايي‌نژاد نماينده ملاير در مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان دستور امروز خود ضمن تبريک ولادت امام هادي (ع)، اظهار داشت: کشته شدن عده کثيري از مسلمين به ويژه هموطنان عزيز و جمع قابل ملاحظه‌اي از نخبگان اين مرز و بوم در موسم حج را تسليت عرض مي‌کنم.
وي افزود: اميدواريم با اتحاد مسلمين و پيگيري آنان سوءتدبيرهاي حکام عربستاني رفع و با خردجمعي مسلمانان بلاد مقدس مکه و مدينه در ايام حج به گونه‌اي اداره شود که شاهد مرگ‌ومير حجاج عزيز نباشيم.
نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي همچنين تصريح کرد: امروز در سطح جامعه شاهديم با استناد به فرمايشات امام راحل (ره) که قبول قطعنامه را به نوشيدن جام زهر تشبيه نموده هشدارهايي از سوي برخي و دفاعياتي از سوي برخي ديگر در مورد برجام داده مي‌شود.
وي با اشاره به وصيت‌نامه امام خميني (ره) ادامه داد: حال اگر گفته‌اي باشد که در چارچوب سخنان امام نباشد حتي اگر گوينده به خود اعتماد داشته باشد قابل اعتنا نيست. چه در خواب باشد و چه در بيداري توأم با غفلت.
آريايي‌نژاد همچنين عنوان کرد: راستي اگر هدايت و حمايت نظام سلطه جهاني کشوري را به جان وطن عزيزمان انداخت و تهاجم و تجاوز کرد از کشته‌ها کشته ساخته شد، مجروحان و جانبازان مختلف به جاي گذاشت، زيرساخت‌هاي کشور نابود شد، سلاح‌هاي مرگبار به فروش رسيد، منابع منطقه به يغما رفت بدون اين که متجاوز و حاميان آن به سزاي اعمال خود برسند تلخ و کشنده‌تر از جام زهر نيست.
عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي در ادامه اين مطلب اضافه کرد: اين که امروز برجام بدفرجام شود و مانع پيشرفت علمي و عملي کشوري شود که مي‌خواهد با اعتماد به وعده‌هاي الهي با تکيه بر دانشمندان و نخبگانش به قله‌هاي رفيع استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي برسد و زنجيرهاي وابستگي را باز کند، آيا جاي نگراني ندارد.
وي متذکر شد: چرا با مردم صادق نيستيم، چرا شفاف و صريح صحبت نمي‌کنيم،خواسته‌هاي بحق مردم و راه‌هاي درست رسيدن به آن‌ها را بيان کنيم.
آريايي‌نژاد همچنين تأکيد کرد: برخي چنان حرف مي‌زنند و برنامه‌ريزي مي‌کنند گويا انقلاب نمي‌کرديم بهتر بود آري ان‌شاءالله با وحدت و همدلي از انتهاي پيچ تاريخي عبور خواهيم کرد و بار ديگر اين فرموده امام راحل را بيان مي‌کنيم و فرياد مي‌زنيم که اگر بند بند استخوان‌هايمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالاي دار برند، اگر زنده زنده در شعله‌هاي آتش ما را بسوزانند، اگر زن و فرزند و هستي‌مان را در جلوي ديدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نخواهيم کرد.
وي همچنين ادامه داد: وصيت دوست عزيزم و دانشجوي رتبه يک کنکور کشوري شهيد احمدرضا احدي گوش جان مي‌سپاريم که فرمود «فقط نگذاريد حرف امام زمين بماند همين». امام فرمود رمز بقاي اعتماد انگيزه‌هاي الهي و مقصد عالي حکومت اسلامي و استماع در سراسر کشور با وحدت کلمه براي همان انگيزه و مقصد است.
نماينده مردم ملاير در مجلس متذکر شد: هشيار باشيم هنوز راه درازي در رسيدن به اين مقصد داريم همچنين امام راحل فرمودند به ملت عزيز ايران توصيه مي‌کنم که نعمتي که با جهاد عظيم خودتان و خون جوانان برومند به دست آورديد همچون عزيزترين امور قدرش را بدانيد و از آن حفاظت و پاسداري نماييد و در راه آن که نعمت عظيم الهي و نعمت بزرگ خداوند است کوشش کنيد و از مشکلاتي که در اين صراط مستقيم پيش مي‌آيد نهراسيد «ان تنصرالله ينصرکم و يثبت اقدامکم».
آريايي‌نژاد ادامه داد: به مجلس، دولت و دست‌اندرکاران آن توصيه مي‌نمايم که قدر اين نعمت را بدانيد و خدمتگزاري به آنان خصوصاً مستضعفان، محرومان و ستمديدگان که نور چشمان ما و اولياي نعم هستند و جمهوري اسلامي رهاورد آنان و با فداکاري آنان تحقق پيدا کرد و بقاي آن نيز مرهون خدمات آنان است فروگذار نکنيم و خود را از مردم و آنان را از خود بدانيم حکومت‌هاي طاغوتي را که چپاول گراني بي‌فرهنگ و زورگوياني تهي مغز بودند و هستند را هميشه محکوم نماييد البته با اعمال انساني که شايسته حکومت اسلامي است که مرگ بر آمريکا.
وي ادامه داد: ان‌شاءا...مشکلات و خواسته‌هاي مردم را دولت عملي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن