تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تربیت معلم طلایه دار آگاهی و بیداری رسالت دانشگاه فرهنگیان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان: تربیت معلم طلایه دار آگاهی و بیداری رسالت دانشگاه فرهنگیان است خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با مهم خواندن نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم طراز جمهوری اسلامی ایران گفت: تربیت معلم طلایه دار آگاهی و بیداری رسالت دانشگاه فرهنگیان است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر ساعت 12:57

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا:محمد محسن بیگی در مراسم استقبال و آغاز به تحصیل دانشجویان جدید الورود دانشگاه فرهنگیان استان گفت: معلمان ادامه دهنده راه انبیاء هستند و رسالت پیامبران یعنی تعلیم و تربیت انسان ها برعهده آنهاست.
وی با با بیان اینکه معلمی به خودی خود شغل مقدسی است خاطر نشان کرد: همه شغلها ارزش و قداست دارند اما هیچ شغلی ارزش و قداست معلمی را ندارد.
محسن بیگی از معلمان خواست ارزش کار خود را با مسائل مادی نسنجند و اظهار کرد: ارزش کار معلم فراتر از حقوق، حق  الزحمه و سوابق اداری است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این مطلب که کار معلم بدون حق الزحمه هم ارزش دارد گفت: توجه قانون گذاران و مسئولان به این مهم ضروری است.
محمد محسن بیگی بامهم خواندن دوران چهارساله دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان بر استفاده دانشجویان از این فرصت جهت ارتقاء سطح علمی و تربیتی  خود تاکید کرد.
وی با اشاره به نقش تاثیر گذار معلم به عنوان الگو بر رفتار، ادب و تربیت دانش آموزان گفت: رفتار تک تک ارکان تعلیم و تربیت نقش تربیتی و الگویی برای دانش آموزان دارد.
محسن بیگی با تاکید براینکه دانشجویان از فرصت ایجاد شده و سرمایه جوانی خود به نحو مطلوب استفاده کنند اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان محل کسب مدرک نیست بلکه تربیت معلم طلایه دار آگاهی و بیداری رسالت این دانشگاه است.
 
وی به دانشجویان گفت: شما که کسوت شریف معلمی را انتخاب کرده اید با افزایش توان علمی ، بازسازی و تقویت معنویت در راستای آمادگی به منظور حضور در کلاس های درس و تربیت دانش آموزان  این مرز بوم گام بردارید.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن