تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815564282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جديد تکاب معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱ب.ظ)
فرماندار جديد تکاب معرفي شد موج-در مراسمي با حضور استاندار آذربايجان غربي، ايرج ثقفي به عنوان فرماندار جديد شهرستان تکاب معرفي و مشغول به کار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در آيين ويژه اي که با حضور استاندار آذربايجان غربي، مسوولان استاني و شهرستاني برگزار شد، ايرج ثقفي به عنوان فرماندار جديد شهرستان تکاب معرفي و از خدمات مهدي قهرماني فرماندار پيشين اين شهر نيز قدرداني شد.
ثقفي پيش از اين معاون مديرکل امور اجتماعي استانداري آذربايجان غربي بود.
استاندار اذربايجان غربي در اين مراسم ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و ابراز تأسف از جان باختن حجاج ايراني و ساير کشورهاي اسلامي در فاجعه منا با اشاره به تغيير مديريت ارشد اجرايي شهرستان تکاب براي دومين بار در دولت تدبير و اميد گفت: در انتخاب فرمانداران استان آذربايجان غربي نهايت وسواس را به خرج داده‌ايم و تمام فرمانداران در راستاي سياست‌هاي دولت تدبير و اميد عمل مي‌کنند.
قربانعلي سعادت با اشاره به بروز برخي حاشيه‌هاي به وجود آمده در چند ماه گذشته در شهرستان تکاب با بيان اينکه اختلافات سياسي و جناحي نبايد مانع توسعه استان آذربايجان غربي شود، افزود: وجود تفاهم و همدلي و ضرورت توجه به حفظ وحدت رمز اصلي موفقيت مسوولان و اعتلاي نظام جمهوري اسلامي ايران است که بايد در تمام سطوح مديريتي مورد توجه قرار گيرد.
وي تصريح کرد: اگر در شهري مسوولي اشتباهي در کارش مرتکب شد و يا اختلافي پيش آمد، بزرگان آن شهر بايد با مدنظر قراردادن بيانات امام خميني (ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خصوص وحدت، اين اختلافات و حاشيه‌ها را مديريت کنند.
سعادت گفت: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به نام همدلي و همزباني دولت و ملت نامگذاري شده، بزرگان و مسوولان شهر تکاب بايد با حوصله و گذشت و تحمل يکديگر در حل مشکلات و اختلافات پيش آمده تلاش کنند.
وي اظهار کرد: ارزش و اهميت انقلاب اسلامي و خون شهدا بسيار بالاتر از اين مسائل است که به خاطر موضوعي در شهري اختلاف ايجاد شده و ادامه پيدا کند.
سعادت با انتقاد از برخي رفتارها و واکنش‌ها نسبت به مسوولان در شهرستان تکاب گفت: فرماندار قبلي تکاب نه يک نيروي سياسي بلکه نيرويي اجرايي و مهندس بود اما حاشيه سازان برايش مشکل ايجاد کردند و ايشان ديگر نخواستند در اين مسووليت بمانند و بايد اين نکته را گفت که وي اولين مسوولي نيست که از تکاب فراري داده مي‌شود.
استاندار آذربايجان غربي ادامه داد: همه بايد کلاهمان را قاضي کرده و جايگاه خودمان را بشناسيم و ببينيم شهرستان تکاب و مردم آن، چه مي‌خواهند و با تفاهم و همدلي مشکلات را برطرف کنيم و در اين راستا نقش بزرگان و معتمدين شهر از اهميت بالايي برخوردار است.
وي با تاکيد بر تحمل و سکوت در برخي مواقع و برهه‌ها از سوي معتمدين و بزرگان تکاب افزود: بزرگان شهر بايد منويات و فرمايشات مقام معظم رهبري را مد نظر و سرلوحه کار خود قرار دهند و با محبت و صميميت و همدلي و همزباني اجازه ندهند اختلافات موجود در شهر تکاب به خصومت تبديل شود.
لازم به ذکر است؛مهدي قهرماني فرماندار پيشين تکاب با حکم استاندار آذربايجان غربي به عنوان مديرکل امور روستايي استانداري آذربايجان غربي منصوب شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن