تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815161810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگراني درباره وضعيت بيکاري در کره جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۴ (۹:۵۴ق.ظ)
نگراني درباره وضعيت بيکاري در کره جنوبي موج - يک موسسه اقتصادي، صنعتي و تجاري کره جنوبي طي گزارشي از وخامت اوضاع بيکاري در اين کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از يونهاپ، يک موسسه اقتصادي، صنعتي و تجاري کره اي نتايج بررسي هاي خود را درباره نرخ بيکاري در اين کشور طي گزارشي اعلام کرد و ضمن درخواست براي اقدامات فوري براي مقابله با بيکاري جوانان در کره جنوبي، تصريح کرد که شرايط بيکاري در ميان جوانان کشور بدتر از دوران بحران مالي جهاني است.
در اين گزارش آمده است که نرخ بيکاري در کره جنوبي هم اکنون دو تا سه برابر ميانگين بيکاري معمول در اين کشور است. طي سال هاي اخير يک بهبود مداوم در بازار کار اين کشور به وجود آمده، اما؛ هنوز شرايط بيکاري جوانان به لحاظ کيفي و کمي از حالت وخامت بيرون نيامده است.
نتايج بررسي هاي اين موسسه نشان مي دهد که نرخ اشتغال براي افرادي که بين 20 تا 30 سالگي به سر مي برند، 57.4 درصد در سال 2014 بوده است که کمتر از نرخ اشتغال 58.2 درصدي در سال 2009 است.
کاهش نرخ اشتغال در کره جنوبي در نتيجه کاهش فرصت هاي شغلي براي فارغ التحصيلان دانشگاه ها رخ داده است. بخش مهمي از مشکلات کار در کره جنوبي به تفاوت هاي فاحش ميان مزاياي کار تمام وقت و منظم و کارهاي نيمه وقت و غيرمنظم مربوط مي شود. برخي شرکت هاي بزرگ که مزاياي شغلي خوبي دارند با ازدحام مراجعان براي استخدام مواجه هستند و شرکت هايي که شرايط و مزاياي شغلي مناسبي ندارند نيز به دنبال نيروي کار هستند.
اين موسسه راه حل مقابله با چالش هاي شغلي در کره جنوبي همکاري شرکت هاي بزرگ، کوچک و متوسط به منظور حل و فصل مشکلات مربوط به نيروي کار ذکر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن