تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814926888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت‌ مسافربرها تحت‌نظر مديريت شهري ساماندهي شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فعاليت‌ مسافربرها تحت‌نظر مديريت شهري ساماندهي شود
نویسنده : بیژن یانچشمه 
تمامي فعاليت مسافرگيري در شهر تهران بايد تحت پوشش مديريت شهرداري قرار بگيرد و در راستاي ساماندهي و نظم‌بخشي به اين مهم لازم و ضروري است كه يك همكاري تنگاتنگ و مشاركت همه ‌جانبه بين پليس و واحدهاي نظارتي شكل بگيرد تا شاهد كاهش مشكلات در اين زمينه باشيم.
احمد دنيامالي، رئيس كميسيون حمل و نقل شوراي شهر تهران با بيان اين مطلب نسبت به اقدام برخي خودروها با پلاك‌هايي از ساير شهرستان‌ها در حاشيه خيابان‌ها براي مسافرگيري هشدار داد و گفت: از پليس راهور مي‌خواهيم با مشاركتي همه‌جانبه با واحد نظارت تاكسيراني، مانع از فعاليت اين خودروها و ايجاد اختلال در فعاليت تاكسيرانان شهر تهران شود.
وي با انتقاد از اينكه اقدام برخي خودروها با پلاك‌ شهرستان براي مسافرگيري در خيابان‌هاي تهران هم امنيت شهر و هم امنيت شغلي تاكسيرانان را به خطر مي‌اندازد، تصريح كرد: در روزهاي اخير بارها ديده شده كه برخي خودروها با پلاك‌ شهرستان اقدام به مسافرگيري در حاشيه خيابان‌ها مي‌كنند، در حالي كه بر اساس قانون تنها تاكسي‌هاي پلاك شهر تهران و آژانس‌ها مجاز به جابه‌جايي مسافران پايتخت هستند. در اين زمينه بر اساس گزارش‌ها بارها ديده شده بسياري از شهروندان به ويژه بانوان در پي سوار شدن به اين خودروها، در دام افراد سودجويي افتاده‌اند كه با انگيزه سرقت يا جرايم مشابه اقدام به مسافرگيري مي‌كنند و جان شهروندان را به خطر مي‌اندازند.
دنيامالي يكي از راهكارهاي ساماندهي روند مسافرگيري در حاشيه خيابان‌ها را نظم‌بخشي فعاليت آژانس‌ها دانست و تأكيد كرد: يكي از راهكارهاي مؤثر در زمينه حذف خودروهاي غير از تاكسي‌ها از حاشيه خيابان‌ها، ساماندهي خودروهايي است كه در آژانس‌ها كار مي‌كنند.
 
جريمه 50 هزارتوماني خودروهاي شخصي
همچنين مديرعامل سازمان تاكسيراني از اختصاص كد تخلف ويژه‌اي براي ورود خودروهاي شخصي به پايانه‌هاي تاكسي در تهران خبر داد و گفت: از ابتداي مهر سال 94 ورود خودروهاي شخصي به پايانه‌هاي تاكسيراني بر اساس قانون تخلف محسوب مي‌شود و براي راننده خاطي 50 هزار تومان جريمه اعمال مي‌شود.
 مظفر با بيان اينكه اين قانون از ابتداي مهر در 40 پايانه تاكسيراني شهر تهران اجرا مي‌شود، تصريح كرد: اين پايانه‌ها مجهز به دوربين‌ها و آنتن‌هايي‌اند كه به محض ورود پلاك‌هايي به غير از پلاك تاكسي، آنها را ثبت مي‌كنند و از اين طريق علاوه بر ثبت در مركز كنترل و نظارت هوشمند سازمان تاكسيراني، در سيستم پليس راهور نيز ثبت و جريمه براي راننده اعمال مي‌شود. اين در حالي است كه اين تخلف در گواهينامه رانندگان متخلف به عنوان نمره منفي نيز درج مي‌شود.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن