تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821173893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه هفته گردشگری در دانشگاه زنجان آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زنجان - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: نمایشگاه هفته گردشگری برای آشنا سازی دانشجویان با جاذبه های گردشگری و صنایع دستی این استان در محل باشگاه فرهنگی دانشجویان جهاد دانشگاهی دانشگاه زنجان آغاز به کار کرد.
علی اصغر شرفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به مناسبت هفته گردشگری بنا بود از چهار تا 11 مهر سال جاری، نمایشگاهی در محل کارخانه کبریت و باشگاه فرهنگی دانشجویان جهاد دانشگاهی دانشگاه زنجان دایر شود.
وی یادآورشد: به علت عزای عمومی اعلام شده به مناسبت فاجعه منا در روز عید سعید قربان و شهادت 169 نفر از هموطنان، این برنامه دو روز با تعویق برگزار می شود.
شرفی اظهار کرد: در این نمایشگاه تابلوهای مربوط به فضاهای گردشگری، معرفی مسیرهای گردشگری، صنایع دستی و چایخانه سنتی آماده پذیرایی از دانشجویان است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در هفته گردشگری نشست تخصصی برای معرفی و تبیین مسیرهای گردشگری با مسوولان دفاتر خدمات مسافرتی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون زنجان هفت مسیر گردشگری تعیین شده دارد که می توان تورهای داخل و خارج از استان را برای بازدید و گردش در آنها تشویق و عازم کرد.
شرفی ادامه داد: متاسفانه اغلب دفاتر خدمات مسافرتی این استان در تلاش برای جابجایی مسافران برای تورهایی خارج از استانی هستند، در حالی که آنان باید در ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
نمایشگاه هفته گردشگری در دانشگاه زنجان آغاز به کار کرد






دوشنبه ، ۶مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن