تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814738479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهيت اسرائيلي صفت رژيم آل سعود براي حجاج و جهان اسلام به اثبات رسيده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۳۸ب.ظ)
خجسته در ديدار با نايب رئيس کميسيون امور مناطق روسيه: ماهيت اسرائيلي صفت رژيم آل سعود براي حجاج و جهان اسلام به اثبات رسيده است موج-رئيس کميسيون امور شوراهاي مجلس با بيان اين که اختلافات داخلي، سوءمديريت و قدرت‌طلبي از دلايل فاجعه منا است، گفت:احساسات ضد آل‌سعود، جهان اسلام را در بر گرفته و ماهيت اسرائيلي صفت اين رژيم براي حجاج و جهان اسلام به اثبات رسيده است.
به گزارش خبرگزاري موج، امير خجسته، رئيس کميسيون امور شوراهاي مجلس شوراي اسلامي که در رأس هيأت پارلماني به روسيه سفر کرده، در ديدار با نايب رئيس کميسيون امور مناطق شوراي فدراسيون روسيه اظهار داشت: احساسات ضد آل‌سعود، جهان اسلام را در بر گرفته و ماهيت اسرائيلي صفت اين رژيم براي حجاج و جهان اسلام به اثبات رسيده از اين رو دولت عربستان بايد به مردم مسلمان و جهان اسلام پاسخگو باشد و کشورهاي اسلامي با محکوم کردن عربستان در سازمان ملل به فکر نجات حرمين شريفين باشند.
وي با بيان اينکه اختلافات داخلي و سوءمديريت و قدرت‌طلبي از دلايل حوادث من است، گفت: دولت عربستان مقصر اصلي اين حادثه بوده و بايد پاسخگوي عملکرد اشتباه خود در اين حوزه باشد.
خجسته ضمن تبريک به مناسبت فرارسيدن عيد سعيد قربان، به فاجعه دردناک مناسک حج در رمي جمرات و کشته شدن تعداد زيادي از حجاج کشورهاي مختلف به ويژه حجاج ايراني، تصريح کرد: دولت آل‌سعود در اين زمينه مقصر است.
وي وقوع حوادث تلخ چند روز گذشته در جريان برگزاري مناسک حج را نشانه بي‌تدبيري حاکمان آل‌سعود دانست و افزود: آل‌سعود توانايي مديريت مناسک حج را نداشته و بايد همه کشورهاي اسلامي در جهت تنظيم سند حج ابراهيمي در قالب يک سازمان اسلامي به منظور طراحي و ترويج حج معطوف به توسعه اجتماعي و اسلامي آن و برگزاري متناسب با ارزش‌هاي اسلامي و در خور شأن امت اسلامي و حفظ حقوق و جايگاه زائران بيت‌الله‌الحرام اقدام کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن