تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812783667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف نمايشگاه صنعت ساختمان تصميمي جمعي و عقلايي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۳ب.ظ)
مديرکل دفتر امور ترويج تجارت مطرح کرد: حذف نمايشگاه صنعت ساختمان تصميمي جمعي و عقلايي است موج - مديرکل دفتر امور ترويج تجارت گفت: تجزيه نمايشگاه صنعت ساختمان در راستاي تخصص‌گرايي، بهره‌مندي و اثرگذاري نمايشگاه براي غرفه­‌داران و بازديدکنندگان اتخاذ شده است و قطعا منجر به گسترش کمي و کيفي غرفه‌ها و محصولات و خدمات مرتبط با صنعت ساختمان مي­‌شود.
به گزارش موج مجيد شاه حسيني با اشاره به اينکه اين تصميم با پيشنهاد سازمان توسعه تجارت و موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: مسئولان امر به علت گستردگي حوزه صنعت ساختمان و در راستاي تخصص‌ کردن اين نمايشگاه و افزايش اثربخشي آن به اين نتيجه جمعي و عقلايي رسيدند که نمايشگاه صنعت ساختمان از تقويم نمايشگاهي کشور خارج شود.
وي با اشاره به برگزاري نمايشگاه­‌هاي متعدد در طول سال با موضوعات در و پنجره، حمام و سونا، کاشي و سراميک، تاسيسات و آسانسور و... اظهار داشت: حضور بنگاه­‌هاي مربوطه در نمايشگاه‌هاي تخصصي اثرگذاري بيشتري در توسعه صنعت ساختمان دارد و ضمن اينکه از موازي‌کاري­ جلوگيري مي‌کند، طيف بيشتري از مخاطبان را بهره‌مند خواهد ساخت.
وي با اشاره به سابقه تخصصي‌ کردن برخي ديگر از نمايشگاه‌‌هاي بين‌ المللي در ايران و جهان تاکيد کرد: موضوع تجزيه نمايشگاه‌‌هاي بزرگ پيش از اين نيز در مورد نمايشگاه بازرگاني تهران انجام شد که بيش از 20 دوره سابقه برگزاري داشت؛ از سوي ديگر در ساير کشورها نيز صنعت نمايشگاهي به اين سمت حرکت مي­‌کند و مسئولان امر تلاش مي­‌کنند نمايشگاه­‌ها به مرور تخصصي‌تر شوند.
مديرکل دفتر ترويج امور تجارت يادآور شد: در طول سال نمايشگاه­‌هاي تخصصي زيادي برگزار مي‌شود که منشعب از صنعت ساختمان است، از اين رو با اتخاذ اين تصميم، بنگاه­‌هاي متقاضي از سال آينده مي‌توانند با شرکت در نمايشگاه‌هاي تخصصي مربوطه محصولات و خدمات خود را در معرض ديد عموم قرار دهند که اين اقدام در افزايش کمي و کيفي سطح نمايشگاه­‌ها نيز تاثيرگذار است.
شايان ذکر است که در سال بيش از 15 نمايشگاه تخصصي در حوزه صنعت ساختمان برگزار مي‌شود که نمايشگاه آسانسور، رنگ و رزين، صنايع سرمايشي و گرمايشي، معماري و خانه مدرن، کاشي و سراميک، لوله و اتصالات، قير و آسفالت و سيمان و بتون از جمله آنها است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن