تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801200812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان باید از هرجهت در تراز تربیت اسلامی و معیارهای اسلامی باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دانش آموزان باید از هرجهت در تراز تربیت اسلامی و معیارهای اسلامی باشند خبرگزاری پانا: آنچه امروز در مجتمع متقین برنامه ریزی شده شروع مبارکی است برای تربیت نسل آینده دخترانی که نماد فارغ التحصیلی یک آموزش و پرورش اسلامی باشند ، برای تمامی معلمان سال تحصیلی خوبی آرزو می کنم و از آنان تشکر می کنم و توانمندی آنان را ارج می نهم.
۱۳۹۴ دوشنبه ۶ مهر ساعت 09:48

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، با حضور چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران مراسم بازگشایی مجتمع آموزشی متقین برگزار شد.

در ابتدا چهاربند طی سخنانی بازگشایی مدارس و دو عید بزرگ قربان و غدیر تبریك گفت  و همچنین درگذشت حجاج ایرانی به واسطه سوء مدیریت آل سعود در حادثه غم انگیز منا  راتسلیت عرض نمود  و برای  سایر زائران کشورمان آرزوی سلامتی نمود.

چهار بند در ادامه  افزود: مجتمع آموزشی متقین از جمله مجتمع های آموزشی با سابقه، خوشنام و دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که می تواند جمعیت بزرگی از دانش آموزان تهران را تحت پوشش قرار دهد که می تواند افزایش معارف اعتقادی آموزش و پرورش باشد.

وی گفت : در این مجتمع همه چیز برای تربیت نسل مهیا است. مسئولیتی که بر عهده ما است را باید قدر بدانیم و شرایط را به گونه ای فراهم نماییم که چیزی از مدارس دیگر کم نداشته باشد و باید با تمام توان و به طور پیوسته دانش آموزانی تربیت کنیم که از حیث اجتماعی ، اقتصادی ، حرفه ای در تراز تربیت اسلامی و معیار های اسلامی باشند.

وی در ادامه از زحمات مدیر منطقه 12، محمد زاده مدیر کل اوقاف و همکارانشان و همچنین مدیران ارجمند مجتمع متقین قدردانی و تشکر نمود و افزود: هماهنگ شدن برنامه ها از ابتدایی تا هنرستان کار دشواری است، از اولیا گرانقدری که اعتماد کردند تشکر می کنیم و تقاضا داریم تا با مسئولین مجتمع هماهنگ و همسو باشند. ما توانایی این کار را داریم تا دانش آموزان را از اول ابتدایی تحویل بگیریم و تا پایان هنرستان تربیت کنیم و دانش آموزان بر اثر علاقه می توانند به دانشگاه های کشور وارد شوند و یا با استقلال حرفه ای فارغ التحصیل شوند.

وی در پایان افزود: آنچه امروز در مجتمع متقین برنامه ریزی شده شروع مبارکی است برای تربیت نسل آینده دخترانی که نماد فارغ التحصیلی یک آموزش و پرورش اسلامی باشند ، برای تمامی معلمان سال تحصیلی خوبی آرزو می کنم و از آنان تشکر می کنم و توانمندی آنان را ارج می نهم.

شایان ذكر است این مراسم با حضورچهاریند مدیر كل آموزش و پرورش شهر تهران ، حسینی معاون آموزش متوسطه شهر تهران، حیدری مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه12، دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه و هنرستان مجتمع متقین و اولیای محترمشان برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن