تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820926988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک 200 ميليون دلاري کره جنوبي به کشورهاي فقير


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۲۰ب.ظ)
کمک 200 ميليون دلاري کره جنوبي به کشورهاي فقير موج - رئيس جمهور کره جنوبي طي سخنراني اش در نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد از اعطاي کمک 200 ميليون دلاري به کشورهاي فقير جهان خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از يونهاپ، پارک گئون هاي، رئيس جمهور کره جنوبي در نشست مجمع عمومي سازمان ملل از اعطاي کمک 200 ميليون دلاري اين کشور به کشورهاي فقير خبر داد.
گئون هاي تصريح کرد که بخشي از کمک اعطايي کره جنوبي در راستاي بهبود زندگي زنان از طريق ارتقاي سطح خدمات بهداشتي و آموزش و پرورش در کشورهايي مانند نپال، سنگال و بوليوي در طول پنج سال آينده هزينه مي شود.
وي ادامه داد: کمک به آموزش و پرورش کشورهاي مذکور با اين هدف انجام مي شود که نابرابري جنسيتي در اين بخش از بين برود و زنان و دختران بتوانند توانايي هاي خود را شکوفا کنند.
رئيس جمهور کره جنوبي اضافه کرد: ايجاد پلي تکنيک ها و موسسات با تکنولوژي بالا و حرفه اي نيز از ديگر برنامه ها در کشورهاي مقصد است.
گئون هاي از آمادگي کره جنوبي براي فرستادن معلم به کشورهايي که نياز به حمايت دارند نيز خبر داده است.
گئون هاي تصريح کرد: کره جنوبي آماده ارائه کمک به کشورهاي در حال توسعه به منظور توسعه مناطق روستايي آنها از طريقه ارتقاي سطح همکاري ها با برنامه توسعه سازمان ملل و سازمان همکاري اقتصادي و توسعه است.
رئيس جمهور کره جنوبي ابراز اميدواري کرد که سئول بتواند در انتقال تجربه موفقش در زمينه رشد اقتصادي و اجتماعي به کشورهاي توسعه نيافته و يا در حال توسعه جنوب شرق آسيا و آفريقا موفق باشد.
کشورهاي عضو سازمان ملل متحد در نشست خود که در مقر اين سازمان برگزار شد، يک دستور کار جديد جهاني را تصويب کردند.
دستور کار جديد جهاني تمامي کشورها را مکلف مي کند که نه تنها به ريشه کني فقر در کشورهايشان بپردازند بلکه نسبت به ايجاد رشد اقتصادي و رفاه، ارتقاي بهداشت، بهبود کيفيت آموزش، رسيدگي به نيازهاي اجتماعي مردم و حفاظت از محيط زيست متعهد باشند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن