تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی بی سی عربی: کری تلاش برای حل بحران سوریه را با دیدار با ظریف آغاز کرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/07/05
00:10:54.05
بی بی سی عربی اعلام کرد جان کری وزیر امور خارجه آمریکا تلاش های خود را به موازات تلاش روس ها برای یافتن راه حلی برای بحران های خاور میانه (غرب آسیا)، با دیدار با همتای ایرانی اش محمد جواد ظریف در نیویورک آغاز کرد.
گزارشگر شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی در این باره گزارش داد؛ تلاش های دیپلماتیک اخیر روسیه موجب تغییر در بسیاری از مواضع بین المللی در خصوص بحران در سوریه شد و به موازات این تلاش ها، آمریکا نیز به دنبال ارائه ابتکار جدیدی به منظور حل سیاسی بحران در سوریه است. جان کری وزیر امور خارجه آمریکا تلاش های خود در این زمینه در نیویورک را با دیدار با همتای ایرانی اش محمد جواد ظریف آغاز کرد که به گفته کری نتایج مثبتی داشته است. کری بعد از این دیدار گفت وجود امکانی واقعی را برای حل بحران سوریه لمس کرده است.
وزیر امور خارجه آمریکا دیدگاه های جدیدی را به عنوان مقدمه گفتگوهای جدید بین طرف های بحران سوریه مطرح کرد در حالی که سخنان زیادی درباره توافق غرب و روسیه برای حل سیاسی این بحران شنیده می شود.
هرچند تلاش های جان کری در ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

یکشنبه ، ۵مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن