تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815698635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در قم برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در قم برگزار می شود استان‌ها > قم - معاون قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از برگزاری سی امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در شهر مقس قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، علی اصغر شعاعی در خصوص زمان برگزاری سی امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور گفت: این جشنواره 19الی 22 آبان ماه به میزبانی سازمان مرکزی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در قم برگزار می شود.
وی اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات متعدد مسوولان دانشگاه با شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی دانشگاه های کشور، تصمیم بر این شد تا دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم میزبانی این دوره از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور را بر عهده بگیرد.
وی ادامه داد: این دانشگاه نیز پس از ارزیابی ظرفیت های موجود برای برگزاری جشنواره و همچنین برقراری تعاملات با مراکز فرهنگی همچون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان اوقاف و امور خیریه مصمم به برگزاری این دوره از جشنواره شد.
شعاعی با اشاره به میزبانی استان قم در این جشنواره اظهار کرد: دانشگاه در این دوره سعی بر این دارد تا با استفاده حداکثری از ظرفیت های خود و دیگر نهاد های استان قم، این دوره از جشنواره را به صورت هرچه بهتر و مطلوب تر آن گونه که شایسته قرآن کریم و دانشجویان عزیز قرآنی می باشد، برگزار کند.
وی همچنین در خصوص تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: در سی امین دوره از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور بیش از 11 هزار شرکت کننده به تفکیک 120 تن در بخش کتبی ، 285 تن در بخش شفاهی، 120 تن در بخش پژوهشی، 80 تن در بخش فناوری، 360 تن در بخش هنری و 160 تن در بخش ادبی در دو قسمت خواهران و برادران حضور خواهند یافت.
وی در خصوص رشته های این دوره از جشنواره بیان داشت: بخش شفاهی جشنواره شامل رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان و مداحی می باشد.
شعاعی افزود: در بخش کتبی نیز دانشجویان در رشته های احکام، آشنایی با سیره معصومین(ع)، آشنایی با احادیث و ادعیه، ترجمه و مفردات قرآنی و آشنایی با مفاهیم قرآنی شرکت می کنند.
دبیر برگزاری سی امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور ابراز داشت : بخش هنری شامل تذهیب، طراحی پوستر، پویا نمایی، معرق و منبت، فیلم کوتاه، عکاسی، نماهنگ، نقاشی و خوشنویسی و بخش ادبی نیز شامل نمایشنامه نویسی، داستان نویسی، فیلمنامه نویسی و شعر می باشد.
وی افزود: رشته های مقاله نویسی، تلخیص کتاب، نقد و بررسی کتاب در بخش پژوهشی و همچنین رشته های تولید نرم افزار و وبلاگ نویسی از رشته های بخش فناوری این جشنواره است.
شعاعی تصریح کرد: تمامی شرکت کنندگان در رشته های کتبی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری باید آثار خود را با محوریت قرآن و عترت (ع) ارائه کنند.
وی همچنین با تاکید بر استفاده از داوران مطرح و سطح یک کشور در امتیازدهی بخش های مختلف این جشنواره ، گفت: دانشگاه قطعا در بحث امتیازات و معرفی نفرات برتر حساسیت های لازم را خواهد داشت و برای انتخاب داوران، از داوران برتر کشوری در حوزه های مختلف قرآن و عترت استفاده خواهد نمود.

کلید واژه ها: قرآن - استان قم -




یکشنبه 5 مهر 1394 - 17:09:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن