تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813313126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکرار اشتباه مدیرعامل استقلال از سوی سرپرست باشگاه پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تکرار اشتباه مدیرعامل استقلال از سوی سرپرست باشگاه پرسپولیس
سرپرست باشگاه پرسپولیس بدون توجه به جایگاه این تیم و افتخارات آن، پس از دومین پیروزی تیمش و حضور در رده یازدهم جدول اعلام کرد که برانکو مزد اعتماد ما را داده است.
به گزارش نامه نيوز ، علی اکبر طاهری بعد از پیروزی شیرین پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: «نتیجه اعتمادمان را به برانکو گرفتیم».


در اینکه برد پرسپولیس در تبریز و مقابل تراکتورسازی تاثیرگذار بود و این تیم را از بحران انتهای جدول نجات داد، شکی نیست، در اینکه پرسپولیس خوب بازی کرد نیز شکی وجود ندارد. در اینکه طاهری خوب پشت برانکو ایستاده و پرسپولیس را مدام دست به دست نمی‌کند هم حرفی وجود ندارد. با این حال اما به نظر می‌رسد یا طاهری بسیار عجول است و یا طاهری سقف آرزوهای کوتاهی دارد.


تیمی که به دست طاهری سپرده‌اند تیم بزرگی است و با افتخارات بسیار زیاد. برای هواداران این باشگاه هر نتیجه‌ای جز قهرمانی راضی کننده نیست و آنها تیم‌شان را فقط برای قهرمانی می‌خواهند و بس اما طاهری با وجود آنکه در جدول رده بندی تیمش اوضاع خوبی ندارد، پس از به دست آوردن دومین پیروزی و با وجود داشتن چهار باخت در جدول رده‌بندی و حضور در رده یازدهم جدول به احترام سقف آرزوهای هواداران این تیم نباید بگوید نتیجه اعتماد به برانکو را گرفتیم.


معتقدیم برانکو پرسپولیس را بالا و بالاتر می‌برد اما امروز زمان آن نیست که چنین حرفی گفته شود. در واقع طاهری همان اشتباهی را انجام می‌دهد که سال قبل افشارزاده انجام داد و در پایان هفته ششم از امیر قلعه نویی تقدیر کرد.


کاش طاهری اندکی دقیق‌تر حرف‌هایش را زیر نظر ببرد و بداند که روی کدام صندلی نشسته است، پرسپولیس یک تیم معمولی نیست که رسیدنش به رده یازدهم جدول نتیجه‌اش تعریف مدیر عامل از سرمربی باشد.


منبع: مهر


۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن