تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814919054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاد اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری باید در دولت ایجاد شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
اقتصاد مقاومتی1 ستاد "اقتصاد مقاومتی" مد نظر رهبری باید در دولت ایجاد شود

محسن رضایی؛
ستاد "اقتصاد مقاومتی" مد نظر رهبری باید در دولت ایجاد شود
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص ایجاد ستاد فراقوه ای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ما معتقدیم این ستاد باید مطابق نظر مقام معظم رهبری در خود دولت تشکیل شود.



به گزارش سرویس اقتصادی"جام نیوز"، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری که صبح امروز در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام (کاخ مرمر) برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری دانشجو مبنی بر پیگیری مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص مطالبه مقام معظم رهبری در راستای ایجاد ستاد فراقوه ای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ما معتقدیم این ستاد باید مطابق نظر مقام معظم رهبری در خود دولت تشکیل شود.

 

وی ستاد فراقوه ای را وضعیت فوق العاده ای دانست که معلوم نیست تا چه حد تاثیرگذار باشد.

 

رضایی ادامه داد: خود دولت باید به طور جدی ستاد اقتصاد مقاومتی را تشکیل دهد و در این راستا رئیس جمهور دستوراتی نیز داده است.

 

وی با تاکید بر اینکه در مسئله اقتصاد کشور آنچه از اهمیت ویژه ای برخوردار است مدیریت اجرای عملیاتی در صحنه است یادآور شد: همه وزرا در دولت های مختلف انسان های خوبی بودند اما اگر آن کار میدانی مورد نظر صورت نگیرد اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ضرورت بهبود محیط کسب و کار تصریح کرد: در صورت بهبود محیط کسب و کار سرمایه گذار خارجی تمایل بیشتری برای سرمایه گذاری در ایران پیدا خواهد کرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با مصادیق بیان شده اگر تحریم ها نیز برطرف شود اما فضای کسب و کار در داخل بهبود پیدا نکند سرمایه گذار خارجی رغبتی برای ورود به کشور نخواهد داشت مگر آنکه این محیط کسب و کار در مجرای عملیاتی و اجرایی قرار گیرد و در حقیقت اقتصاد مقاومتی نیز به معنای حل مشکل اجرایی اقتصاد است.
 



۰۵/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن