تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص یکهزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به صنعت گردشگری


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اختصاص یکهزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به صنعت گردشگری
معاون رییس جمهوری و سخنگوی دولت گفت: دولت تدبیر و امید با اختصاص یکهزار و 500 میلیارد تومان اعتبار در برنامه ششم توسعه به امر گردشگری به ظرفیت مهم این صنعت در ایران بزرگ چشم دوخته است.
آفتاب :

محمدباقر نوبخت امروز (یکشنبه) در همایش گرامیداشت روز جهانی گردشگری در برج میلاد افزود: دولت به گردشگری نگاه مقطعی ندارد ، این صنعت در اولویت های مثمر قرار گرفته است .

نوبخت اضافه کرد: گردشگری از دو منظر بودجه و برنامه در سال جاری و چه در سال های آینده از جایگاه ممتازی قرار دارد به نحوی که 10 درصد منابع صندوق توسعه ملی برای امر گردشگری براساس تبصره پنجم قانون بودجه اختصاص یافته است .

وی تصریح کرد : گردشگری امری است که با صلح و ثبات میسر است و در شرایطی که کشور در دوران تحریم و فضای سرد روابط بین المللی بسر می برد، انتظار و توقع زیاد از گردشگری در توان این صنعت نبود اما دنیا در زمینه گردشگری رشد قابل توجهی داشت.

نوبخت ادامه داد: باتوجه به رشد 4 درصدی گردشگری در جهان بر آن شدیم تا از ظرفیت بالای این صنعت به هر نحو ممکن استفاده کنیم تا جایی که مسئولین سازمان میراث فرهنگی با ارائه رشد 12 درصدی در شرایط تحریم توانستند کارنامه درخشانی در عرصه گردشگری از خود نشان دهند.

سخنگوی دولت اضافه کرد: وقتی در شرایط تحریم استفاده از چنین ظرفیت عظیمی با برنامه ریزی و تلاش میسر می شود، در روزها و سنوات آینده و در شرایط پساتحریم باید منتظر ترافیک سنگین ورود گردشگران و دولتمردان خارجی را داشته باشیم.
ادامه دارد...



تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن