تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821082428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزاری کشور و فرهنگ چیز جدیدی در باره حادثه مکه نداشتند! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وزاری کشور و فرهنگ چیز جدیدی در باره حادثه مکه نداشتند!
این دو وزیر گزارشی از موضع گیری های خصمانه دولت سعودی نسبت به ایرانیان در صحن علنی ارائه دادند و گفتند، سعودی ها که قبلا اعلام کرده بودند آفریقایی ها در حادثه منا مقصر بودند امروز ایرانیان را نیز به آن اضافه کرده اند.
کد خبر: ۵۳۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ - 27 September 2015



طرح دوفوریتی برای حمایت از تولید داخلی یک دیوانگی است/ اگر مردم دلشان نخواهد، نمی توان آنها را وادار به خرید خودرو کرد
نشست غیرعلنی امروز مجلس با حضور رحمانی‌فضلی، جنتی و امیرعبداللهیان با هدف بررسی حادثه منا برگزار شد.

به گزارش «تابناک»، عبدالرضا مصری، سخنگوی هیات رئیسه مجلس در تشریح دستور کار نشست امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: نشست امروز پارلمان، نخست به صورت غیرعلنی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقایی وزارت خارجه برگزار می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این نشست غیرعلنی با هدف بررسی ابعاد مختلف فاجعه منا و برنامه‌های پیش روی دستگاه‌های متولی کشورمان انجام می شود.

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی در گفت و گو با تابناک، در باره جزئیات این جلسه اظهار داشت: وزیر کشور و وزیر فرهنگ صبح امروز با حضور در جمع نمایندگان آماری از کشته شده ها و زخمی ها و اتفاقاتی که در منا افتاده و نحوه بازگرداندن این افراد به داخل کشور ارائه دادند.

آقای جنتی به شرح ماوقع پرداختند که چه اتفاقاتی افتاده و در ادامه سیر اقداماتشان در این زمینه را توضیح داد. بعد از صحبت ایشان وزیر کشور هم به شرح اقدامات پرداختند و آقای امیر عبداللهیان هم توضیح دادند که در حوزه‌ی فعالیت‌های دیپلماسی هم در داخل کشور و هم آقای ظریف در نیویورک که چه کارهایی انجام داده‌اند.

وی افزود: وزیر کشور آمار کشته ها را تا آخرین لحظه 144 نفر اعلام کردند و همچنین در باره بازگرداند کشته شده های منا نیز رحمانی فضلی گفت: قرار است مراسم رسمی در فرودگاه برای این افراد گرفته شود و این افراد با حضور خانواده های خود مورد تکریم قرار گیرند.

وی گفت: آنگونه که وزیر کشور گفت برای این کار دو فروند هواپیمای اختصاصی در نظر گرفته شده است، البته به جز این دو فروند، نیروی هوایی هم برای کمک به دولت اعلام آمادگی کرده است، همچنین فرودگاههای کشور نیز هم برای 61 هزار زائر ایرانی و هم برای انتقال کشته شده ها و مجروهان اعلام آمادگی کرده اند.

این نماینده مجلس گفت: این دو وزیر گزارشی نیز از موضع گیری های خصمانه دولت سعودی نسبت به ایرانیان در صحن علنی ارائه دادند و گفتند، سعودی ها که قبلا اعلام کرده بودند آفریقایی ها در حادثه منا مقصر بودند امروز ایرانیان را نیز به آن اضافه کرده اند.

جعفر زاده گفت: وزرا بر این عقیده بودند که سعودی ها تعمداً ایرانی ها را به مقصران حادثه اضافه کرده اند تا بتوانند یک فرار به جلو داشته باشند.

وی گفت: قبلا رژیم سعودی گفته بود که آفریقایی ها باعث بی نظمی در منا شده بودند اما اکنون حرف خود را عوض کرده اند و بجز آفریقا ایران را نیز به عامل بی نظمی اضافه کرده اند که یک نوع فرار به جلو است و می خواهند ایران را در مظان اتهام قرار دهند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن