تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821156986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش ورود سیگار قاچاق به کشور


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی گفت: طی سال‌های گذشته قاچاق سیگار در کشور رو به افزایش بوده و این موضوع باعث آسیب‌های اجتماعی بسیار می‌شود.

به گزارش تراز ،ابوذر ندیمی نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی درخصوص واردات قاچاق سیگار اظهار داشت: افزایش واردات سیگار به دلیل تقاضای بیشتر در چند سال اخیر بوده است و با توجه به این افزایش می‌توان با کارهای فرهنگی و تبلیغاتی در راستای کاهش مصرف سیگار در جامعه گام برداشت.
وی تاکید کرد: با جلوگیری از واردات سیگار توسط دولت سیگاری‌ها ترک سیگار نمی‌کنند بلکه از راه‌های دیگر همچون قاچاق این کالا به دست آنها خواهد رسید دولت باید در کنار مبارزه فرهنگی برای جلوگیری از شیوع آسیب‌های ناشی از سیگار عرصه را برای قاچاقچیان تنگ کند.
ندیمی درخصوص استانداردهای تنباکو اظهار داشت: تنباکوهایی که به صورت قاچاق وارد می‌شوند با مشکل استاندارد روبه رو هستند اما آنهایی که اجازه واردات آنها توسط دولت صادر شده است دارای استانداردهای لازم می‌باشد.
وی در پایان گفت: کالاهای قاچاق بیشتر از سمت مرزهای شرقی و غربی و جنوبی هم از طریق مرزهای آبی و هم خشکی وارد می‌شوند که یا به صورت مستقیم و یا با واسطه صورت می‌گیرند و محدود به کشور یا مرز خاص نیستند.


منبع: باشگاه خبرنگاران



زمانبندی انتشار: 5 مهر 1394 - 10:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن