تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815981559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست آمريکا در چالش هسته‌اي ايران/ بي تدبيري آل سعود قابل تحمل نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۸ق.ظ)
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس عنوان کرد: شکست آمريکا در چالش هسته‌اي ايران/ بي تدبيري آل سعود قابل تحمل نيست موج-رشت-رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: قلب مسلمانان از بي‌تدبيري مسوولان عربستان به درد آمده است.
به گزارش خبرگزاري موج از فومن، علا‌ء‌الدين بروجردي امشب در سومين يادواره شهداي پاسدار اين شهرستان در مسجد جامع بالامحله فومن با گراميداشت دهه ولايت از عيد قربان تا غدير و دوران دفاع مقدس، اظهار کرد:قلب مسلمانان از بي‌تدبيري مسوولان عربستان به درد آمده است.
وي يکي از مقاطع مهم دوران انقلاب اسلامي را دفاع مقدس دانست و گفت: شعار اوليه انقلاب اسلامي نه شرقي و نه غربي جمهوري اسلامي قدرت‌نمايي انقلاب بود.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي افزود: تمام قدرت‌ها در جنگ نابرابر عراق عليه نظام اسلامي حضور داشتند و کمر به نابودي انقلاب اسلامي بستند.
وي با بيان اين که کفر با تمام قامت خود عليه نظام اسلامي قد برافراشت و شکست خورد، تصريح کرد: موفقيت بزرگ رزمندگان در دوران دفاع مقدس معادله را در منطقه تغيير داد.
بروجردي درس‌هاي انقلاب اسلامي براي ديگر ملت‌ها را بسيار آموزنده و مهم خواند و بيان کرد: تفکر الهي امام (ره) زيربناي فکري انقلاب اسلامي است.
وي با اشاره به اين که تفکر انقلاب اسلامي با موفقيت‌هاي دوران دفاع مقدس از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران خارج شد، يادآور شد: حزب‌الله لبنان و ...در منطقه پديد آمد و معادله خاورميانه را تغيير داد.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: رژيم صهيونيستي توسط انگليس خبيث در سال 1948 ميلادي ايجاد شد و حزب‌الله لبنان پس از سال‌ها توانست در مقابل اين رژيم ايستادگي کند و رژيم صهيونيستي شکست خورد.
وي تصريح کرد: در جنگ 33 روزه با حزب‌الله لبنان، صهيونيست‌ها ناگزير شدند دست‌ها را بالا ببرند.
وي با بيان اين که رژيم صهيونيستي پنج شکست را به دليل فرهنگ شهادت‌طلبي رزمندگان تاکنون متحمل شده است، افزود: معادله قدرت به برکت انقلاب اسلامي در منطقه تغيير کرده و اين روند صعودي ادامه دارد.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: انقلاب اسلامي تحول بزرگي در کشور و منطقه ايجاد کرده و مومنان مکلف هستند آزاد زندگي کنند و اين اتفاق در ايران اسلامي افتاده است.
به گفته بروجردي، پهپاد «آرکيو 174» توسط ايراني‌ها به زمين نشانده شد و تکنولوژي کشور را با مهندسي معکوس 20 سال جلو انداخت.
وي با بيان اين که بايد قدردان نعمت الهي انقلاب اسلامي، ولايت و امنيت در کشور باشيم، خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ انقلاب اسلامي به ديگر نقاط موجب تحول شده و امروز پس از حمله عربستان به يمن، رزمندگان يمني آماده ‌حمله به عربستان هستند.
اين مقام مسوول با اشاره به اين که فرهنگ مقاومت از ملت ايران به ديگر ملت‌ها منتقل شده است، تصريح کرد: بهترين دفاع در خارج از مرزهاست و عقل حکم مي‌کند در خارج از مرزها نيز هوشيارانه عمل کنيم؛ انقلاب اسلامي در منطقه تحول ايجاد کرده و موجب وحشت دشمنان شده است.
بروجردي با بيان اين که در موضوع هسته‌اي در مصاف نابرابر به قهرماني رسيديم، اظهار کرد: با وجود اعمال تحريم‌هاي بسيار توانستيم به موفقيت برسيم و در شرايطي قرار گرفتيم که بايد نرمش قهرمانانه انجام دهيم.
وي تصريح کرد: در مرحله تثبيت قدرت هسته‌اي قرار داريم و در تغييرات حاصل شده مي‌توانيم ميزان توليد راديو دارو در کشور را به دو برابر افزايش دهيم.
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي شوراي اسلامي با اشاره به اين که علم هسته‌اي تبديل به دانش بومي شده است، بيان کرد: آمريکا در چالش هسته‌اي با ايران شکست خورده است.
وي متذکر شد:به عنوان ملت ايران اعلام مي‌کنيم آمريکا همان کشوري است که امام (ره) فرمود «آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند.»
بروجردي وزن جمهوري اسلامي ايران را مساوي با تمام ابرقدرت‌هاي دنيا دانست و خاطرنشان کرد: مذاکرات هسته‌اي با قدرت انجام شده و محصول صدها ساعت فعاليت کارشناسي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن